Δεν κατεβαίνει ο Ολυμπιακός στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό

Αντιδρά για τους ξένους διαιτητές

Ολυμπιακός

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Πώς δεν πρόκειται να κατέβει στο ντέρμπι της Κυριακής με τον Παναθηναϊκό ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός.

Οι ερυθρόλευκοι εξέφρασαν την αντίδραση τους καθώς δε θέλουν να υπάρχουν ξένοι διαιτητές.

«Μετά από τη σημερινή συνεδρίαση της Κ.Ε.Δ. και τον ορισμό Ελλήνων διαιτητών, η ομάδα του Ολυμπιακού δεν θα συμμετάσχει, κατά την 17.03.2019, στον προγραμματισμένο αγώνα καλαθοσφαίρισης με την Κ.Α.Ε. Παναθηναϊκός για την 19η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Α1 Ανδρών Ε.Σ.Α.Κ.Ε. 2018 – 2019. Για τον λόγο αυτό, η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός δεν θα προχωρήσει στην έκδοση εισιτηρίων».
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top