GNTM 5 - Τάσος Σοφρωνίου: «Αν ήμουν πελάτης θα ζητούσα τα λεφτά μου πίσω!»

Το σχόλιο του κριτή που απογοήτευσε τη διαγωνιζόμενη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια από τις πιο απογοητευτικές λήψεις στην τελευταία δοκιμασία του GNTM 5 είχε η Ειρήνη από την Κύπρο.

Η Ειρήνη απογοητεύτηκε από τα σχόλια του Τάσου Σοφρωνίου και της κριτικής επιτροπής

Η Ειρήνη απογοητεύτηκε από τα σχόλια του Τάσου Σοφρωνίου και της κριτικής επιτροπής

«Ειρήνη μου δε χρειάζεται να μιλήσω... μιλάνε οι εικόνες», σχολίασε αρχικά ο Τάσος Σοφρωνίου λέγοντας της ότι στη φωτογραφία της ξέφυγε κι έκανε overacting κι overposing. «Αν ήμουν ο πελάτης θα ζητούσα τα λεφτά μου πίσω!», συμπλήρωσε ο κριτής.

H λήψη της Ειρήνης θύμισε πολύ καμπάνια για μαγιό κι όχι για ποτό!

H λήψη της Ειρήνης θύμισε πολύ καμπάνια για μαγιό κι όχι για ποτό!

«Ίσως όντως βγάζει περισσότερο καμπάνια για μαγιό, όμως τι να κάνουμε, έτσι βγήκε η φωτογραφία δεν μπορώ να την αλλάξω», σχολίασε κι η ίδια η παίκτρια. Η Βίκυ Καγιά χαρακτήρισε ακόμα και τις πόζες της με το μαγιό... ξεπερασμένες.

Η λήψη της Κύπριας διαγωνιζόμενης άρεσε πολύ στη Μαρίνα Βερνίκου, αλλά τη βρήκε εκτός concept

Η λήψη της Κύπριας διαγωνιζόμενης άρεσε πολύ στη Μαρίνα Βερνίκου, αλλά τη βρήκε εκτός concept

GNTM 5: Η νέα δοκιμασία θέλει τα μοντέλα... υπερπλούσιες Ιταλίδες!

Η Μαρίνα Βερνίκου σχολίασε ότι η εικόνα της Ειρήνης είναι πολύ ωραία, αλλά είναι εκτός concept αφού δε βλέπει καθόλου το ποτό της καμπάνιας.

Δείτε όλα τα επεισόδια του GNTM 5

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top