Κανάκης: "Ήταν φυσικό οι τηλεθεατές να εγκαταλείψουν τον ΑΝΤ1!"

«Ουσιαστικά, ο σταθμός βρέθηκε χωρίς πρόγραμμα από τις ειδήσεις και μετά…».

Κανάκης: "Ήταν φυσικό οι τηλεθεατές να εγκαταλείψουν τον

Ο Αντώνης Κανάκης έδωσε συνέντευξη στο Βήμα και το ένθετο Πολιτισμός, όπου μίλησε μεταξύ άλλων για τον ΑΝΤ1 και φυσικά το Ράδιο Αρβύλα της φετινής σεζόν.

"Εφέτος, ήταν μια ακόμα δύσκολη, τηλεοπτικά, χρονιά. Για τον ΑΝΤ1 ίσως δυσκολότερη, αφού είχαμε αλλαγές τηλεοπτικών πρότζεκτ, νέες “εισόδους” εκπομπών, για να απαντήσει στον ανταγωνισμό κυρίως στην prime time και στη late night ζώνη. Εσείς, με τρεις ημέρες την εβδομάδα στον τηλεοπτικό αέρα, ύστερα από αρκετό καιρό που είχατε αποφασίσει επιλεκτικά να κάνετε εκπομπή, τι “ταμείο” κάνετε;

Φέτος, από τον Ιανουάριο και μετά, η αλήθεια είναι ότι ο ΑΝΤ1 βίωσε όχι απλώς μια δύσκολη χρονιά αλλά μια πρωτοφανή συνθήκη μη κανονικότητας. Ουσιαστικά, ο σταθμός βρέθηκε χωρίς πρόγραμμα από τις ειδήσεις και μετά, κάτι που είχε ως φυσικό αποτέλεσμα οι τηλεθεατές να εγκαταλείψουν τον ΑΝΤ1 τις βραδινές ώρες και να παγιωθούν ισχυρές τηλεοπτικές συνήθειες στα υπόλοιπα κανάλια. Όταν εμείς βγήκαμε στον αέρα τον Μάρτιο, το πρόβλημα αυτό βρισκόταν στην κορύφωσή του.

Αν και η τηλεόραση καλό είναι να μην αξιολογείται δημοσίως με όρους τηλεθέασης. Σε ότι αφορά το “ταμείο” της τηλεθέασης μπορεί από τον Μάρτιο και μετά το Ράδιο Αρβύλα να έκανε μεν υψηλά νούμερα, αλλά όχι τα 40άρια ή 50άρια που μας είχε συνηθίσει, παρ’ όλα αυτά σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες είναι που η εκπομπή απέδειξε τη δυναμική της. Όσοι γνωρίζουν από τηλεόραση, καταλαβαίνουν πως αυτό που έκανε φέτος το Ράδιο Αρβύλα, υπό τις συνθήκες αυτές και τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή ήταν άθλος.

Το να παίρνεις ένα 4% στις 00:15 σε έναν σταθμό χωρίς πρόγραμμα, με τον ανταγωνισμό στην κορύφωσή του και τους τηλεθεατές να παλεύουν να μείνουν ξυπνητοί, και να το φτάνεις έως και 30% σε κάποιες περιπτώσεις, είναι γι’ αυτούς που γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σύστημα των τηλεθεάσεων, μεγάλη υπόθεση. Το βασικό πάντως ταμείο για εμάς ποτέ δεν βασιζόταν στα νούμερα, αλλά στο περιεχόμενο και στη σχέση με τους τηλεθεατές, και υπό αυτή την έννοια ήταν ένα από τα καλύτερα ταμεία που κάναμε ποτέ".

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top