«Χρόνια πολλά μωρό μου» - Η Βανδή φωτογραφίζει και εύχεται στον Μπισμπίκη

Οι ευχές της τραγουδίστριας στον αγαπημένο της για τη γιορτή του

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ιδαίτερα σημαντική και γιορτινή είναι η σημερινή ημέρα για τη Δέσποινα Βανδή. Και αυτό, διότι ο σύντροφος της, Βασίλης Μπισμπίκης, έχει την ονομαστική του εορτή. 

Βανδή - Μπισμπίκης: Τα «καυτά» φιλιά στην Αράχωβα και η selfie!

Το ζευγάρι που δεν διστάζει να μοιραστεί τον έρωτα του, μπορεί να μην κατάφερε να αλλάξει χρόνο μαζί, καθώς η Δέσποινα Βανδή τραγουδούσε στον τελικό του J2US, ωστόσο η τραγουδίστρια αναμένεται να περάσει όλη την ημέρα μαζί του, κάτι που αποκάλυψε και η ίδια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

«Χρόνια πολλά μωρό μου» - Η Βανδή φωτογραφίζει και εύχεται στον Μπισμπίκη

Η τραγουδίστρια απαθανάτισε τον Βασίλη Μπισμπίκη κατά τη διάρκεια που έψηνε τα φαγητά για το μεσημεριανό τραπέζι και τη συνόδευσε γράφοντας: «Χρόνια πολλά μωρό μου! Γιορτάζει και ψήνει 3 ώρες τώρα για όλους μας».

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top