«Πασχαλινό καλάθι» και «Καλάθι του νονού»: Τι θα περιλαμβάνουν

Προστίθενται από τσουρέκια και σοκολατένια αυγά μέχρι λαμπάδες

Το «Πασχαλινό καλάθι», και το «Καλάθι του νονού» ετοιμάζει η κυβέρνηση ενόψει Πάσχα / Βίντεο: Open

Δύο ακόμη καλάθια σχεδιάζει η κυβέρνηση, μετά το «Καλάθι του νοικοκυριού», το «Καλάθι του Άη Βασίλη» και το «Καλάθι της Σαρακοστής».

Πρόκειται για ένα καλάθι για το Πάσχα, το «Πασχαλινό καλάθι», και το «Καλάθι του νονού».

Καλάθι του νοικοκυριού: μέχρι πότε θα διαρκέσει 

Στο καλάθι για το Πάσχα αναμένεται να μπουν επιπλέον είδη στην κατηγορία του κρέατος, το αρνί και το κατσικάκι, το τσουρέκι, καθώς και τα σοκολατένια αβγά.

Όσον αφορά στο «καλάθι του νονού», θα λειτουργήσει αντίστοιχα με εκείνο που εφαρμόστηκε την περίοδο των Χριστουγέννων, στα καταστήματα παιχνιδιών. Οι κατηγορίες παιχνιδιών που θα περιλαμβάνει αναμένεται μάλιστα είναι παρόμοιες με εκείνες στο «καλάθι του Άη Βασίλη».

Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται με τριετίες και επίδομα γάμου

Παράλληλα θα προστεθούν και οι λαμπάδες για τις αγορές των νονών στα βαφτιστήρια τους.

Στο καλάθι για το Πάσχα αναμένεται να μπουν επιπλέον είδη στην κατηγορία του κρέατος, το αρνί και το κατσικάκι, το τσουρέκι, καθώς και τα σοκολατένια αβγά

Στο καλάθι για το Πάσχα αναμένεται να μπουν επιπλέον είδη στην κατηγορία του κρέατος, το αρνί και το κατσικάκι, το τσουρέκι, καθώς και τα σοκολατένια αβγά

Υπενθυμίζεται ότι οι κατηγορίες στο «καλάθι του Άη Βασίλη» ήταν: Επιτραπέζια / Παζλ, Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης), βρεφικά παιχνίδια, φιγούρες δράσης, παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια), οχήματα – τηλεκατευθυνόμενα, ηλεκτρονικά παιχνίδια, αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα), λούτρινα, μουσικά παιχνίδια.

Έξι στους δέκα αγοράζουν από το «καλάθι του νοικοκυριού»

Το «καλάθι του νοικοκυριού» γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές με τους καταναλωτές να αλλάζουν ακόμη και αλυσίδα σούπερ μάρκετ προκειμένου να επωφεληθούν από τις καλύτερες προσφορές.

Απορρυπαντικά: Ακριβότερα ακόμη και κατά 361% στην Ελλάδα! 

Όπως αποδεικνύεται από έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) τον Ιανουάριο σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, το πρώτο 3μηνο της λειτουργίας αυτής της πρωτοβουλίας, το 64% του κοινού δηλώνει ότι αγοράζει προϊόντα από το καλάθι. Το ποσοστό αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση μετά την πρώτη εβδομάδα της πρωτοβουλίας, οπότε και το ποσοστό του κοινού που αγόραζε από το καλάθι ανερχόταν στο 39%. Μεσοσταθμικά το κοινό το οποίο αγοράζει προϊόντα από το καλάθι δηλώνει ότι το 16,3% των αγορών του προέρχονται από προϊόντα του καλαθιού (περίπου 1 ευρώ ανά 7 ευρώ αγορών). Η πλειοψηφία του κοινού 39% πραγματοποιεί έως 10% από το καλάθι, το 11% από 11 έως 20% και το υπόλοιπο 24% πάνω από 20% των αγορών.

Market Pass: Τι ισχύει για τις λαϊκές αγορές και τα e-shop

Όπως προκύπτει από την έρευνα, 17% των ερωτηθέντων επισκέπτεται σουπερμάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το «καλάθι του νοικοκυριού». «Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί» υποστηρίζει το ΙΕΛΚΑ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top