1555: 2 εκατ. απαντημένες κλήσεις ασφαλισμένων σε 10 μήνες λειτουργίας

8 στους 10 ασφαλισμένους  δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του

1555

Μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή επαφή των πολιτών με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και τους εποπτευόμενους φορείς του (e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ), όπως αναφέρει το ίδιο Υπουργείο στην ανακοίνωσή του.  

ΕΡΓΑΝΗ II: Ξεκινά την 1η Ιουλίου η ψηφιακή κάρτα σε τράπεζες-σούπερ μάρκετ

Οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια, επιβεβαιώνοντας ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν.  

Υπουργείο Εργασίας: Πάνω από 1 εκατομμύριο κλήσεις στο 1555

Σύμφωνα επίσης με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, παρά τη μεγάλη αύξηση του αριθμού των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι 4,44 λεπτά. 

«Το 1555 όχι μόνο ανταποκρίνεται στις κλήσεις των πολιτών, αλλά δίνει και ολοκληρωμένες απαντήσεις στην πλειονότητα των ερωτημάτων που τίθενται. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες. Το υπόλοιπο 0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, προκειμένου να απαντηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.  

Υπ.  Εργασίας: Τηλεφωνικό κέντρο για απαντήσεις σε ασφαλιστικό - εργασιακά

Συγκεκριμένα: 

•    Τον μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων συγκεντρώνει ο e-ΕΦΚΑ. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί από το 1555 πάνω από 1,4 εκατομμύρια κλήσεις για θέματα αρμοδιότητας του e-ΕΦΚΑ, με το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 99,5%. 
•    Ακολουθεί σε αριθμό κλήσεων η ΔΥΠΑ, με τις απαντημένες κλήσεις να ξεπερνούν τις 239.000 και το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 100%. 
•    Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ έχουν απαντηθεί πάνω από 227.000 κλήσεις, ενώ
•    Για θέματα Εργασιακών Σχέσεων περίπου 61.000 κλήσεις, για θέματα αρμοδιότητας του ΣΕΠΕ 12.063 κλήσεις και για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 7.376 κλήσεις, καθώς και για θέματα Ισότητας Φύλων έχουν πραγματοποιηθεί 3.260 κλήσεις. 
•    Τέλος, το 1555 έχει δεχθεί 2.935 κλήσεις οι οποίες προωθήθηκαν άμεσα στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η διαρκώς αυξανόμενη χρήση του 1555 συνοδεύεται και από την αναγνώριση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του από τους πολίτες. Όπως αποτυπώθηκε σε πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από το 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχε. 

«Προκειμένου να συνεχίσει να ανταποκρίνεται σε αυτή την εμπιστοσύνη, το 1555 δεν παύει να βελτιώνεται και να διευρύνει τα κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους» καταλήγει η ανακοίνωση. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top