Υπ.  Εργασίας: Τηλεφωνικό κέντρο για απαντήσεις σε ασφαλιστικό - εργασιακά

Θα απαντά ολόκληρο το 24ωρο το 1555 για ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ σε α' φάση

Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας που  θα δίνει γρήγορες απαντήσεις στους πολίτες, σε θέματα ασφαλιστικά και εργασιακά.

Κωστής Χατζηδάκης ανακοινώσεις τηλεφωνικό κέντρο 1555

Ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης στις ανακοινώσεις για το τηλεφωνικό κέντρο 1555 

Κατώτατος Μισθός: Όλες οι ερωτήσεις και απαντήσεις

Ο τηλεφωνικός αριθμός 1555,  θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα χωρίς χρέωση για τους πολίτες, στις ερωτήσεις των οποίων θα δίνονται απαντήσεις από το εξειδικευμένο προσωπικό ή θα προωθείται το ερώτημά τους προς απάντηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

    Χατζηδάκης σε υπαλλήλους ΕΦΚΑ: Είμαστε υπηρέτες και όχι εξουσιαστές πολιτών

Η πρώτη  φάση λειτουργίας του,  αφορά στην εξυπηρέτηση για  τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ.  Όπως είπε ο Υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, «είναι κάτι που το χρωστάγαμε εδώ και δεκαετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται» .   


myEFKAlive: Εγκαινίασαν τη νέα ψηφιακή υπηρεσία Χατζηδάκης και Πιερρακάκης

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top