Έχασαν τη δικαστική μάχη για τα αναδρομικά οι γιατροί του ΕΣΥ!

Τι αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας

Γιατροί νοσοκομείου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Έχασαν τη δικαστική μάχη στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας οι 4.673 γιατροί του ΕΣΥ και δεν θα λάβουν τις αναδρομικές περικοπές  των αποδοχών τους από τον Αύγουστο του 2012 έως και το περασμένο έτος, καθώς οι σύμβουλοι Επικρατείας απέρριψαν σήμερα την τριτανακοπή που είχαν καταθέσει στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου.

Γιατροί του  ΕΣΥ είχαν προσφύγει στο ΣτΕ και ζητούσαν να εφαρμοστεί και σ΄ αυτούς η  πιλοτική απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ που εκδόθηκε το Φεβρουάριο 2018 (431/2018) και δικαίωσε 4 συναδέλφους τους, δίνοντάς τους αναδρομικά τις περικοπές των αποδοχών τους από το 2012 έως τώρα.

Του Κωνσταντίνου Γεώργιζα 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top