Ξηρά μαλλιά; Tips για να αποκτήσουν ξανά τη λάμψη τους

Δεν είναι χρονοβόρες διαδικασίες έχουν όμως αποτελέσματα

ξηρά μαλλιά

Με το τέλος των καλοκαιρινών μας διακοπών, παράγοντες όπως η ζέστη, η υγρασία, το θαλασσινό νερό και το χλώριο της πισίνας αλλοιώνουν το χρώμα των μαλλιών, προκαλώντας τους ξηρασία και ψαλίδα.

Η φροντίδα των μαλλιών είναι ένα σημαντικό κομμάτι της εμφάνισης μας, το οποίο χρειάζεται να δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση καθημερινά με διαφορετικούς τρόπους. Γι’ αυτό και σας προτείνουμε τις πέντε πιο κάτω συμβουλές οι οποίες θα μετατραπούν στους σύμμαχους σας σε αυτή την προσπάθεια.

-  Χρησιμοποιούμε ειδικά προϊόντα για ξηρά μαλλιά:

Στο εγχείρημα μας να διατηρήσουμε υγιή τα μαλλιά μας είναι και η αναζήτηση ιδανικών προϊόντων που βοηθούν στην φυσική τους ανάπτυξη. Επιλέγουμε προϊόντα για ξηρά μαλλιά τα οποία είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνες και πρωτεΐνες που θα τονώσουν και θα ενυδατώσουν την τρίχα. 

Υγρά κραγιόν: Τι πρέπει να προσέξεις για να αποφύγεις τα «ατυχήματα»

-  Χρησιμοποιούμε μάσκα μαλλιών μια φορά την εβδομάδα:

Μια φορά την εβδομάδα χρησιμοποιούμε μάσκα μαλλιών η οποία περιέχει ενυδατικούς και μαλακτικούς παράγοντες που εισέρχονται στην τρίχα και αναπληρώνουν την χαμένη λάμψη. Είναι μια ολοκληρωμένη θεραπεία, που επιλέγουμε ανάλογα με τον τύπο μαλλιών που έχουμε και δεν τα αφήνει να σπάσουν.

- Βουρτσίζουμε σωστά και τακτικά τα μαλλιά μας:

Κάθε βράδυ μετά το βούρτσισμα των μαλλιών, είναι απαραίτητο να καθαρίζουμε την βούρτσα μας, ούτως ώστε να αποβάλει τις νεκρές τρίχες που μαζεύονται στο εσωτερικό της. Ένα σωστό βούρτσισμα ενισχύει την κυκλοφορία αίματος του κρανίου και βοηθάει τα μαλλιά να μακρύνουν ευκολότερα. Επιπλέον, σημαντικό είναι να βουρτσίζουμε τα μαλλιά μας από τις άκρες έως την κορυφή και όχι το αντίθετο.

- Τρώμε τροφές που περιέχουν βιοτίνη:

Πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των μαλλιών είναι η σωστή διατροφή. Οι τροφές μιας ισορροπημένης διατροφής πρέπει να είναι εμπλουτισμένες με την βιοτίνη. Η βιοτίνη, είναι η βιταμίνη που βρίσκουμε σε τροφές όπως προϊόντα ολικής άλεσης, κρόκους αυγών, ξηρούς καρπούς και όσπρια. Η συγκεκριμένη βιταμίνη συμμετέχει στη σύνθεση των αμινοξέων και συμβάλλει στην καλή υγεία και ανθεκτικότητα της τρίχας.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top