«Τα Σεπτεμβριανά τεύχη είναι γεμάτα με διαφημίσεις και μεγάλες φωτογραφήσεις, κάνοντας τα τεράστια σε φυσικό μέγεθος –παραπάνω από 2 κιλά σε βάρος. Όσο πιο μεγάλο το τεύχος είναι και το κόστος του να πάρεις μέρος σ’ αυτό. Για την Vogue, η τιμή για μια ολοσέλιδη διαφήμιση είναι περίπου $200.000 δολάρια. Για να πουλήσει πραγματικά το περιοδικό και οι διαφημίσεις του, είναι το περιεχόμενό του που έχει την μεγαλύτερη σημασία. Τα εξώφυλλα των Σεπτεμβριανών τευχών, σχεδιάζονται 6 με 8 μήνες πριν και περιλαμβάνουν συνήθως υψηλής σημασίας πρόσωπα. Γι’ αυτό και τα είναι τόσο μεγάλο ζήτημα τα τεύχη Σεπτεμβρίου» --Yara Shahidi.
Τώρα που ξεκαθαρίσαμε τον λόγο που είναι τόσο σημαντικά τα λεγόμενα “September Issues”, φέτος παρατήρησα κάτι θαυμάσιο: την πολυπολιτισμικότητα.
Πολλά σημαντικά περιοδικά Μόδας, στα φετινά τεύχη Σεπτεμβρίου, φιλοξενούν στο εξώφυλλό τους σταρ που δεν είναι οι τυπικές, λευκές, ξανθιές, πετυχημένες Αμερικανίδες. Πρόκειται για μαύρες γυναίκες, εξίσου λαμπερές και όμορφες. Γυναίκες που προμοτάρουν την θετική έννοια της διαφορετικότητας, του φεμινισμού και δυναμισμού, ως προς το γυναικείο φύλο και όχι μόνο.
Αυτές οι γυναίκες, είτε με τις εμφανίσεις τους, είτε με το ταλέντο, την δουλειά και τις απόψεις τους, προσφέρουν μια υγιή εικόνα του γυναικείου φύλου.
Ας ελπίσουμε, την επόμενη φορά αυτή η είδηση να μην είναι κάποιο ιδιαίτερο νέο και απλά να μας γίνει συνήθεια.
Rihanna, Vogue UK
Beyoncé, Vogue US
Slick Woods, ELLE UK
Lupita Nyong’o, Porter Magazine
Ebony, Issa Rae
Zendaya, Marie Claire
Tracee Ellis Roos, ELLE Canada
Adwoa Aboah & Naomi Campbell, LOVE Magazine
Tiffany Haddish, Glamour
Συντάκτης : Kelly Novak
Πηγή: allyou.gr
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.