Λασκαράκη-Σουλτάτος: Η τελευταία έξοδος με φιλικό ζευγάρι πριν το lockdown!

Με ποιους φωτογραφήθηκαν σε γνωστό εστιατόριο της Αθήνας;

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Το βράδυ της Δευτέρας έκαναν την τελευταία τους έξοδο πριν από την επιβολή των νέων μέτρων κατά του κορωνοϊού στην Αττική η Βάσω Λασκαράκη και ο Λευτέρης Σουλτάτος

Οι δυο τους επισκέφθηκαν γνωστό εστιατόριο της Αθήνας μαζί με τους καλούς τους φίλους, Τζώνη Καλημέρη και Χριστίνα Κοντοβά.

Λασκαράκη-Σουλτάτος: Φθινοπωρινή απόδραση στην Αρκαδία

Όπως είναι φυσικό, τα δύο ζευγάρια έβγαλαν μια φωτογραφία για να απαθανατίσουν την τελευταία τους έξοδο, την οποία ο γνωστός σεφ μοιράστηκε με τους followers του στο Instagram, ενώ έγραφε από κάτω: «Last free day».

Λασκαράκη–Σουλτάτος: Γιόρτασαν το Halloween με τον δικό τους τρόπο!

Δείτε τη φωτογραφία από την έξοδο της Βάσως Λασκαράκη και του Λευτέρη Σουλτάτου:

Λασκαράκη-Σουλτάτος: Η τελευταία έξοδος με φιλικό ζευγάρι πριν το lockdown!
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top