ΝΔ για την άδεια Κουφοντίνα: Αδιανόητο να εκβιάζεται το κράτος από έναν δολοφόνο

«Θα καταργήσουμε αμέσως τον κατάπτυστο νόμο Παρασκευόπουλου»

ΝΔ για Κουφοντίνα: Αδιανόητο να εκβιάζεται το κράτος

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

«Είναι αδιανόητο να εκβιάζεται το κράτος, επειδή ένας δολοφόνος κάνει απεργία πείνας» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ, σχετικά με τη νέα άδεια που παρασχέθηκε στον καταδικασμένο για σωρεία τρομοκρατικών ενεργειών και δολοφονιών Δημήτρη Κουφοντίνα.    

Στην ανακοίνωση της ΝΔ αναφέρεται επίσης:

«Η Νέα Δημοκρατία θα καταργήσει αμέσως τον κατάπτυστο νόμο Παρασκευόπουλου και αμετανόητοι τρομοκράτες, όπως ο Κουφοντίνας, δεν θα παίρνουν άδεια εξόδου από τις φυλακές».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top