Δύο στους τρεις μείωσαν την κατανάλωση τροφίμων λόγω ακρίβειας! 

Η κρίση αλλάζει και τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών

Δύο στους τρεις καταναλωτές έχουν μειώσει ακόμα και την κατανάλωση τροφίμων, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, λόγω της ακρίβειας στις τιμές τους. Τα ψάρια αποτελούν μια από τις οικονομικότερες  λύσεις για το μεσημεριανό τραπέζι, ενώ οι τιμές στα κρέατα για πολλούς είναι απαγορευτικές. 

«Καμπανάκι» Μητσοτάκη στους Υπουργούς για την ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ  

Ακόμα και στη Βαρβάκειο την πιο φθηνή κρεαταγορά της Αθήνας, κανείς δεν καταφέρνει να ξεπουλήσει. 

Οι τιμές του κρέατος: Στα 7 ευρώ το κιλό το μοσχάρι στη Βαρβάκειο 

Τι κι αν το μοσχάρι πωλείται 7 ευρώ το κιλό και το χοιρινό 4, φθηνότερα δηλαδή από τα συνοικιακά κρεοπωλεία, μεγάλες ποσότητες μένουν αδιάθετες. Το ίδιο και στην ιχθυαγορά.

Ακρίβεια: Η λίστα με τα προϊόντα θα ακριβύνουν μέχρι το τέλος του μήνα

Αναδουλειές στην ιχθυαγορά παρότι ξεκίνησε πτώση τιμών   

Αν και οι τιμές είναι καλύτερες από πέρσι και πρόπερσι στην ιχθυαγορά Αθηνών,  οι ιχθυοπώλεις μιλούν για αναδουλειά. 

«Είναι πολύ υποτονικά τα πράγματα. Είναι περιορισμένα, δυστυχώς δεν έχει κίνηση. Λόγω Σεπτεμβρίου γύρισε ο κόσμος από τις διακοπές και βρήκε λογαριασμούς» δηλώνει στην κάμερα του Star o ιχθυοπώλης Γιάννης Κασιδόκωστας.  

Η τιμή του γαύρου έπεσε στο 1,5 ευρώ. Στα 2 ευρώ η σαρδέλα και στα 4 ευρώ οι τσιπούρες. 

«Τα ψάρια είναι όπως το χρηματιστήριο. Έχουμε λίγη αλιεία είναι ακριβά. Είναι πολύ η αλιεία είναι φθηνά. Τώρα που μπαίνει ο Οκτώβρης με τις ανεμότρατες θα είναι ακόμα φθηνότερα» δηλώνει στο ρεπορτάζ του Star ο πρόεδρος της Κεντρικής Ιχθυαγοράς Αθηνών Σπύρος Κοράκης. 

Η κρίση αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών 

Η συνεχιζόμενη διεθνής κρίση φέρνει τα πάνω κάτω στις συνήθειες των καταναλωτών. Οι δυο στους τρεις επιλέγουν το φαγητό που θα βάλουν στο πιάτο τους, με βάση την τιμή. Το 83% αναβάλει προσωπικές αγορές και κυνηγά προσφορές και εκπτώσεις ακόμα και στα τρόφιμα.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top