Έμποροι Πειραιά: Όχι στο click away, να ανοίξουμε πριν τα Χριστούγεννα

Προειδοποιούν για καταστροφή αν μείνει κλειστή η αγορά τις γιορτές      

καταστήματα ψώνια μάσκες

Την αντίθεσή του στη μέθοδο click away την οποία εξετάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης για την περίοδο μέχρι τις γιορτές εκφράζει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά. 

Κορωνοϊός: Χριστούγεννα με SMS στο 13033 και click away ψώνια

Η μέθοδος περιλαμβάνει παραγγελίες μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος και παραλαβή μετά την αποστολή sms και το κλείσιμο ραντεβού, από το ίδιο το κατάστημα         

Οι έμποροι του Πειραιά ζητούν να ανοίξουν τα καταστήματα με αυστηρά μέτρα προστασίας και προειδοποιούν ότι σε αντίθετη περίπτωση θα κινδυνέψουν με οικονομική καταστροφή. 

Κορωνοϊός: Πώς θα ανοίξει η αγορά – Τις επόμενες μέρες οι αποφάσεις

Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά αναφέρει συγκεκριμένα:     

«Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, εν αναμονή των τελικών αποφάσεων για την επαναλειτουργία της Αγοράς, επισημαίνει τα εξής:

Έχοντας μπει στην τελική ευθεία για τις γιορτές των Χριστουγέννων, μια ενδεχόμενη επιμήκυνση της περιόδου ισχύος των μέτρων, θα λιγοστέψει ακόμη περισσότερο τις ελπίδες επιβίωσης της αγοράς.

H προαναγγελία από το Υπουργείο Ανάπτυξης καθιέρωσης της μεθόδου «click away» στις αγορές, δημιουργεί σύγχυση και ανησυχία στους χιλιάδες μικρούς και μεσαίους εμπόρους, που θεωρούν ότι αυτή η μέθοδος αγορών δεν μπορεί να εφαρμοστεί, ενώ το μοντέλο διαχείρισης της κρίσης που φαίνεται να προωθεί η κυβέρνηση, περί lockdown «ακορντεόν», ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ουσιαστικά αυξάνει το κόστος λειτουργίας των καταστημάτων και με μαθηματική ακρίβεια θα αποτελέσει “ταφόπλακα” για μεγάλο μέρος αυτών. Είμαστε εδώ, για να συζητήσουμε λύσεις που θα προασπίζουν την δημόσια υγεία, αλλά και θα έχουν εμπορικά ρεαλιστική βάση.

Στόχος και ελπίδα του εμπορικού κόσμου, είναι η επαναλειτουργία της αγοράς πριν από τα Χριστούγεννα, στις αρχές Δεκεμβρίου, πάντα με αυστηρούς όρους τήρησης όλων των μέτρων προστασίας και ασφάλειας, καθώς η εορταστική περίοδος είναι ιδιαίτερη κρίσιμη για τα εμπορικά καταστήματα, αφού  υπάρχουν επιχειρήσεις που τον Δεκέμβριο κάνουν το 25% – 30% του συνολικού ετήσιου τζίρου τους.

Μπροστά στο αδιέξοδο που βρίσκονται χιλιάδες επαγγελματίες και εργαζόμενοι, γιατί διακυβεύεται η επιβίωσή τους, ζητάμε να ακουστεί η φωνή αγωνίας της αγοράς, η οποία είναι έτοιμη να τηρήσει όλους τους απαραίτητους υγειονομικούς κανόνες, όπως άλλωστε έχει αποδείξει έως τώρα».
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top