Θεοχάρης για τον τουρισμό: Στόχος η αύξηση εσόδων κατά 10% το 2020

Τι δήλωσε στην παρουσίαση μαζί με Μάνο Κόνσολα και Άντζελα Γκερέκου

Χάρης Θεοχάρης Άντζελα Γκερέκου

Τους στρατηγικούς στόχους του ελληνικού τουρισμού για το 2020, παρουσίασε ο Υπουργός Τουρισμού  Χάρης Θεοχάρης  «που απώτερο σκοπό έχουν τη μεγιστοποίηση των ωφελειών για τον κλάδο και την εθνική οικονομία γενικότερα», όπως τόνισε.  

«Δίνουμε το έναυσμα της στροφής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη βιώσιμη, ποιοτική, πολυσχιδή τουριστική ανάπτυξη. Αυτό το ταξίδι θέλει χρόνο, επιμονή, στρατηγική στόχευση. Έχουμε την ομάδα, τη θέληση και έχουμε αποδείξει πόσο αποτελεσματικοί είμαστε. Ξεκινάμε» τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού κλείνοντας  τη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε  στο Ίδρυμα «Βασίλη και  Ελίζας Γουλανδρή», και στην οποία εκτός από τον Υπουργό συμμετείχαν και μίλησαν  ο Υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας  και η Πρόεδρος  του Ε.Ο.Τ.  Άντζελα Γκερέκου.

Ρεκόρ αφίξεων: Ποια αεροδρόμια «βούλιαξαν» από τουρίστες

Οι στόχοι, όπως είπε ο κ. Θεοχάρης, αφορούν στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, με τον εμπλουτισμό των προσφερόμενων υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας, στην ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας στον τουρισμό, με την αναβάθμιση του επιπέδου γνώσεων και δεξιοτήτων των ανθρώπων που παράγουν το τουριστικό προϊόν και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού brand και της εικόνας της χώρας.

Αναφερόμενος στους ποσοτικούς για το 2020, έθεσε ως προτεραιότητα την διψήφια αύξηση των εισπράξεων(10%), την μονοψήφια αύξηση των αφίξεων(5%), την αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά τους μήνες Απρίλη, Μάη, και Σεπτέμβρη, Οκτώβρη άνω του μέσου όρου του έτους, την αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 5% στο τέλος του έτους, την αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης κατά 4,5% και τέλος την αύξηση των κλινών καταλυμάτων 4 και  5 αστέρων κατά 3% στο τέλος του έτους.

Η Ελλάδα Νο1 τουριστικός προορισμός για το Insider το 2020!

«Εκτιμάμε ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019», τόνισε ο Υπουργός, σημειώνοντας ότι το 2019 τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού κινήθηκαν αυξητικά, ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία.

Για το 2020 στόχος είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και μια πολυκεντρική και ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη.

Για το λόγο αυτό  η φετινή καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού, με κεντρικό σύνθημα «Greece. Always in season»,   ξεκίνησε νωρίτερα  από  κάθε άλλη χρονιά (15 Ιανουαρίου συγκεκριμένα) με στοχευμένες παρεμβάσεις σε ομάδες και αγορές στόχους, δίνοντας έμφαση στα σύγχρονα μέσα προβολής.

Ο Υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας, επIσήμανε ότι η τελική εκτίμηση προβλέπει το 2019 να κλείσει με έσοδα 18 δισεκατομμυρίων 145 εκατομμυρίων ευρώ, με το ποσό της αύξησης να κινείται στο 12,6%, αφού τα έσοδα το 2018 είχαν κλείσει στα 16 δισεκατομμύρια 113 εκατομμύρια ευρώ. Τόνισε ότι  η αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων και η καλή πορεία του τουρισμού , συνέβαλε στο να υπερβεί η οικονομία μας το όριο του 2% στο ρυθμό ανάπτυξης για το 2019.

Η πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε στον  μετασχηματισμό του ΕΟΤ σε ένα σύγχρονο ψηφιακό Οργανισμό, στην έγκαιρη έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας φέτος, στο άνοιγμα σε νέες αγορές – στόχους, και στις συντονισμένες ενέργειες που γίνονται για τη μεγιστοποίηση των ήδη θετικών αποτελεσμάτων στον ελληνικό τουρισμό. Ακόμη επισήμανε ότι πλέον η Ελλάδα καλείται να κινηθεί στο δρόμο της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της οικονομίας, και  Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη σημαίνει ξεκάθαρα σταθερή αύξηση στα έσοδα και στον αριθμό των διεθνών επισκεπτών με ταυτόχρονη προώθηση και εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας σε όλη την τουριστική διαδικασία. 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top