mCommerce: Τι ζητούν οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τι έδειξε μεγάλη έρευνα της Pay Pal

paypal mcommerce

Ταχύτερα σε σύγκριση με το παρελθόν πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών οι καταναλωτές.

Το mobile shopping αποτελεί πλέον μία από τις βασικές τάσεις ενώ η ετοιμότητα των εμπόρων αλλά και ασφάλεια των συναλλαγών, αποτελούν βασικά σημεία αναφοράς, σε συνδυασμό πάντα με την αλματώδη ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό έδειξε μεταξύ άλλων μεγάλη έρευνα που διεξήγαγε η Ipsos για λογαριασμό της PayPal.

Optimized εμπειρία μέσω mobile

Εκτός από την Ελλάδα, οι εγχώριοι έμποροι πραγματοποιούν πωλήσεις με PayPal κυρίως στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία. Για να βελτιστοποιήσουν την όλη διαδικασία, πρέπει να προσφέρουν optimized εμπειρίες μέσω κινητών συσκευών, προκειμένου συν τοις άλλοις να προσελκύσουν και να διατηρήσουν νεότερους καταναλωτές, όπως η Gen Z και η Gen Y.

Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, σχεδόν το 80% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχει κάνει αγορές μέσω smartphone – εντούτοις, μόλις το 67% των επιχειρήσεων είναι βελτιστοποιημένο προκειμένου να αποδέχεται πληρωμές μέσω κινητών. Αυτό σημαίνει ότι ένα 15% των επιχειρήσεων μένει «εκτός παιχνιδιού».

Πρώτο μέλημα η ασφάλεια

Η ασφάλεια, οι σχέσεις εμπιστοσύνης και η αξιοπιστία αποτελούν παράγοντες εξέχουσας σημασίας που απασχολούν τους καταναλωτές όταν φθάνει η στιγμή να αποφασίσουν για μια αγορά μέσω κινητού. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 51% των ερωτηθέντων καταναλωτών θα απέφευγε την εμπλοκή στο mobile commerce λόγω ανησυχίας σε σχέση με θέματα ασφαλείας, ορισμένες χώρες πάντως, όπως η Ιαπωνία, εκφράζουν τους λιγότερους προβληματισμούς, με ποσοστό σχεδόν στο ήμισυ (28%). Αντιθέτως, από τις αγορές που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα, οι πιο ανήσυχες και σκεπτικές για την ασφάλεια τη στιγμή αγοράς μέσω κινητού είναι το Ηνωμένο Βασίλειο (64%), η Αυστραλία (63%) και οι ΗΠΑ (58%) –  όλες τους αγγλόφωνες, μάλιστα. Και οι ίδιοι οι έμποροι έχουν εκφράσει σε μεγάλο βαθμό τον προβληματισμό τους για την ασφάλεια του mobile commerce – το κορυφαίο εμπόδιο για εκείνους, το οποίο και τους αποτρέπει να προβούν σε mobile optimization είναι οι σχετικές με την ασφάλεια ανησυχίες, με 1 στους 5 να δηλώνει ότι διστάζει ή έχει ενδοιασμούς, λόγω της έγνοιας να διασφαλίσουν απόλυτα τα στοιχεία του πελατολογίου τους. 

Mερικά χρήσιμα ευρήματα από την έρευνα της PayPal

  • Η δυνατότητα επιλογής από πλευράς του πελάτη είναι απαραίτητη: Ο κύριος λόγος για την εγκατάλειψη μιας αγοράς μέσω κινητών συσκευών πηγάζει από τους εμπόρους που δεν προσφέρουν την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής των πελατών. Στην πραγματικότητα, το 21% των ερωτηθέντων καταναλωτών παγκοσμίως εγκατέλειψε μια αγορά, μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν διαθέσιμος ο τρόπος πληρωμής της προτίμησής του. Μεταξύ των ερωτηθέντων, το μεγαλύτερο ποσοστό των mobile shoppers χρησιμοποιεί PayPal για αγορές μέσω κινητού (53%), ενώ ακολουθεί ο αμέσως επόμενος πιο δημοφιλής τρόπος πληρωμής, δηλαδή η πιστωτική κάρτα (44%).
  • Οι in-store εμπειρίες γίνονται mobile: Το 87% των ερωτηθέντων εμπόρων που προβαίνει σε πωλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο (in-person) έχει αποδεχθεί συναλλαγές μέσω ανέπαφης πληρωμής – με το 50% των περιπτώσεων αυτών να πραγματοποιείται μέσω smartphone. Η Ινδία ηγείται όταν πρόκειται για in-store ανέπαφες αγορές, με το 98% των Ινδών εμπόρων ερωτηθέντων να έχει αποδεχθεί μια συναλλαγή μέσω smartphone ή wearable συσκευής τους τελευταίους 6 μήνες. 
  • Οι γυναίκες δείχνουν τον δρόμο στην υιοθέτηση του mobile commerce:  Οι γυναίκες ανοίγουν τον δρόμο στην υιοθέτηση του mobile commerce, με το 48% εξ αυτών να προτιμά να κάνει online αγορές μέσω κινητής συσκευή, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών κυμαίνεται στο 39%. Αναφορικά με την τοποθεσία, το 19% του γυναικείου πληθυσμού χρησιμοποιεί κινητή συσκευή για αγορές από τον χώρο εργασίας, ενώ το αντίστοιχο «ανδρικό» ποσοστό φθάνει το 26%.

Να σημειωθεί πως σήμερα, πάνω από 23 εκατομμύρια έμποροι βασίζονται στην PayPal για να χτίσουν, να τρέξουν και να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Η PayPal χρησιμεύει ως ένας έμπιστος συνεργάτης σε εμπόρους ανά τον κόσμο, προσφέροντας εργαλεία από μία ευρεία γκάμα προϊόντων, από την αποδοχή οποιουδήποτε τρόπου πληρωμής σε τουλάχιστον 200 διεθνείς αγορές, μετριάζοντας τις πιθανότητες απάτης και κινδύνων, έως τη χρήση προσαρμοσμένων υπηρεσιών που τους βοηθούν να πληρώνονται ταχύτερα - όπως η τιμολόγηση και πολλές άλλες δυνατότητες.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top