Θετικά νέα για την Καίτη Γκρέυ: Παίρνει εξιτήριο από το νοσοκομείο

Ξεπέρασε τα δύσκολα και μπορεί και επικοινωνεί κανονικά

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ευχάριστα είναι τα νέα για την Καίτη Γκρέυ, η οποία τις επόμενες ώρες αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλεύεται εδώ και μέρες μετά το εγκεφαλικό που υπέστη.

Καίτη Γκρέυ: «Πέθαναν» την τραγουδίστρια στα social media!

Σύμφωνα με τον Σπύρο Σίγουρο και το ρεπορτάζ του στις «Αλήθειες με τη Ζήνα», η 100χρονη τραγουδίστρια, βγαίνει νικήτρια από τη δύσκολη μάχη που δίνει με την υγεία της και ο οργανισμός της έχει πια ανακτήσει τις δυνάμεις του.

ΓΚΡΕΙ

Μαζί της όλες αυτές τις μέρες ήταν τα αγαπημένα της πρόσωπα και η οικογένειά της.

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top