Έλληνας σχεδιαστής: «Βάφω τα νύχια μου για να μην τα τρώω»!

Το ακούσαμε κι αυτό...

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Με βαμμένα νύχια εμφανίστηκε στους δημοσιογράφους σε μια εκδήλωση ο γνωστός σχεδιαστής, Νίκος Αποστολόπουλος και ο ίδιος εξήγησε πως: «Το νύχι το έχω βάψει τώρα, για ποιο λόγο; Για να μην το τρώω. Έχω βαρεθεί τον εαυτό μου να τρώω τα νύχια μου. Τα τρώω από μικρός. Αυτό είναι μια καινούρια λύση».

Αίσθηση έκανε, όμως, και η γούνα που φορούσε στον λαιμό. Όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους, ο γνωστός σχεδιαστής δεν έκρυψε ότι είναι αληθινή: «Αυτό είναι αλεπού. Μου την έκανε δώρο μια εξαιρετική κυρία από την Ελβετία με μια φίλη της από την Καστοριά»…

 

 

 


Δείτε ολόκληρη την εκπομπή «Στη Φωλιά των Κου Κου»
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top