MONO στο star.gr: Στον Αργυρό διασκέδασε ο Ρέμος – Μαζί του και η Υβόννη Μπόσνιακ

Δείτε αποκλειστικό βίντεο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια μέρα μετά την πρεμιέρα του στο Fantasia, επισκέφτηκε ο Αντώνης Ρέμος τον Κωνσταντίνο Αργυρό.

Ο καλλιτέχνης που μέχρι πριν από 2 εβδομάδες εμφανιζόταν στο ίδιο νυχτερινό κέντρο μαζί με τον Χρήστο Δάντη, έδωσε το «παρών» στο νέο σχήμα της παραλιακής μαζί με την αγαπημένη του και μητέρα της κόρης του, Υβόννη Μπόσνιακ.

Φυσικά, ο νεαρός τραγουδιστής χαιρέτησε εκ μικροφώνου τον Αντώνη Ρέμο και στη συνέχεια βρέθηκε στο τραπέζι, οπότε και του παραχώρησε το μικρόφωνο για να ξεσηκώσει (κι εκείνος) τους θαμώνες του κέντρου με τις επιτυχίες του.

Δείτε το βίντεο που εξασφάλισε αποκλειστικά το star.gr

 

Ρεπορτάζ: Κάσσι Φιλιππιτζή

email: k.filippitzi@star.gr

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top