Η Σόφη Πασχάλη φόρεσε μαγιό, πήρε δύο ανανάδες ανά χείρας και ποζάρει στον φακό!

40 ημέρες μετά τον Άγιο Δομίνικο δίνει συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό

Η Σόφη Πασχάλη φόρεσε μαγιό, πήρε δύο ανανάδες ανά χείρας και ποζάρει στον φακό!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Πέρασε 40 ημέρες στον Άγιο Δομίνικο, αλλά τώρα που έχει πατήσει στα πάτρια εδάφη, η Σόφη Πασχάλη δεν σταματάει να δίνει συνεντεύξεις.

Μετά τις τηλεοπτικές της εμφανίσεις, η γυμνάστρια φωτογραφήθηκε με μαγιό για το εξώφυλλο του Down Town, που κυκλοφορεί την Πέμπτη. 

Μεταξύ άλλων δήλωσε στο περιοδικό: «Πήγα για καλό και βρήκα τον μπελά μου». 

Η Σόφη Πασχάλη φόρεσε μαγιό, πήρε δύο ανανάδες ανά χείρας και ποζάρει στον φακό!

Η Σόφη Πασχάλη φόρεσε μαγιό, πήρε δύο ανανάδες ανά χείρας και ποζάρει στον φακό!

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top