Στις ΗΠΑ ο Βαλάντης – Πριν την ορκωμοσία Τραμπ, βγάζει selfie video μέσα στο Καπιτώλιο

Οι αναρτήσεις του στα social media

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

«Καπιτώλιο! Από εδώ θα ξεκινήσουν όλα...! Trump for ever....!». Αυτή είναι η λεζάντα με την οποία συνόδεψε την ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ο Βαλάντης το πρώτο selfie video από το ταξίδι του στην Αμερική. 

Ο Έλληνας τραγουδιστής, που θα παρευρεθεί στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ χάρη σε έναν ξάδελφό του που είναι ομοσπονδιακός βουλευτής του Ρεπουμπλικανικού κόμματος, βρίσκεται ήδη στην Ουάσινγκτον.

Δοθείσης της ευκαιρίας ο γνωστός τραγουδιστής βρήκε την ευκαιρία να ξεναγηθεί και στο εσωτερικό του Καπιτωλίου.

 

Στις ΗΠΑ ο Βαλάντης – Πριν την ορκωμοσία Τραμπ, βγάζει selfie video μέσα στο Καπιτώλιο

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top