Το συγκινητικό βίντεο που ανέβασε ο Κικίλιας από αποσωλήνωση 54χρονου

«Τηρούμε τα μέτρα, στηρίζουμε τους υγειονομικούς μας»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Συγκινητικό βίντεο από την έξοδο 54χρονου από την ΜΕΘ-covid του νοσοκομείου Ξάνθης ανέβασε ο Βασίλης Κικίλιας,  στέλνοντας μήνυμα ελπίδας για τη μάχη κατά του κορωνοϊού

Κορωνοϊός: Εντολή για άμεση επίταξη δύο ιδιωτικών κλινικών στη Θεσσαλονίκη

«Ένα ακόμα μήνυμα ζωής. Έξοδος από τη ΜΕΘ-covid του Νοσοκομείου Ξάνθης 54χρονου χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Τηρούμε τα μέτρα, στηρίζουμε τους υγειονομικούς μας, προστατεύουμε την κοινωνία», έγραψε ο υπουργός Υγείας.

«Άντε περαστικά», ακούγονται να του λένε οι υγειονομικοί.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top