Παράταση στην καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που χρηματοδοτούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Η νέα προθεσμία αφορά τους ωφελούμενους που υλοποιούν παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης και μεταφέρεται στην Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο newpost.gr