Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε κατά 77% στην Ελλάδα

Το lockdown επιτάχυνε την τάση προς την ψηφιακή μετάβαση

ηλεκτρονικό εμπόριο

Την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2021 δημοσίευσαν από κοινού ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο E-commerceEurope και το EuroCommerce.

Σύμφωνα με την έρευνα, το συνολικό ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε σε 757 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020, αύξηση 10% από 690 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019.

Η έκθεση του 2021 δείχνει ότι η Δυτική Ευρώπη είναι η ισχυρότερη περιοχή όσον αφορά στον κύκλο εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C, διακρατώντας το 64% του συνολικού κύκλου εργασιών για το 2020. Η Νότια Ευρώπη ακολουθεί στη δεύτερη θέση με μόλις 16% του συνολικού κύκλου εργασιών, ενώ η Κεντρική Ευρώπη (8%), η Βόρεια και η Ανατολική Ευρώπη (και οι δύο 6%).

Brexit: Τι άλλαξε στις online παραγγελίες από τo Ηνωμένο Βασίλειο

Οι ηγέτες στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου B2C παραμένουν:

  • το Ηνωμένο Βασίλειο (236 δισεκατομμύρια ευρώ)
  • η Γαλλία (112 δισεκατομμύρια ευρώ)
  • η Γερμανία (93,6 δισεκατομμύρια ευρώ) 
  • και η Ισπανία (68,4 δισεκατομμύρια ευρώ)

Ωστόσο, οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου εντοπίστηκαν στην Ελλάδα (77%), τη Μολδαβία (49%), τη Ρωσία (41%), την Ελβετία, τη Βόρεια Μακεδονία (37%), και τη Σουηδία (36%).

Η περσινή χρονιά ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά, που σημαδεύτηκε από την πανδημία Covid- 19 και τον συνακόλουθο σημαντικό ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο για την κοινωνία όσο και για την οικονομία. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στα στοιχεία για την ανάπτυξη, τα οποία παρέμειναν σημαντικά (10%), αλλά μειώθηκαν ελαφρώς σε σύγκριση με το 2019 (14%).

H Covid- 19 έδωσε σημαντική ώθηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά η απότομη πτώση των διαδικτυακών πωλήσεων στον τομέα του τουρισμού και των υπηρεσιών (εκδηλώσεις, εισιτήρια κ.λπ.) συνέβαλε στη συγκράτηση της συνολικής ανάπτυξης.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top