Τρεις στους τέσσερις Έλληνες κάνουν πλέον online shopping – Τι αγοράζουν

Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών

Online shopping

Ολοένα και περισσότερο στρέφονται στο online shopping οι Έλληνες καταναλωτές.

Σύμφωνα με έρευνα, όσοι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου (e-shoppers) έφτασαν το 74% των Ελλήνων.

Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ αυξημένη τάση παρατηρείται στην ηλικιακή ομάδα 55-64 ετών.

Όσον αφορά τις αγορές, οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ, δηλαδή 134 ευρώ τον μήνα.

Οι κορυφαίες online αγορές ήταν τα ρούχα (46%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (33%).

Τη μεγαλύτερη δυναμική (μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020) εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top