Ανασφάλιστα οχήματα: ΠΑΓΩΜΑ προστίμων μετά το «φιάσκο»

Έστειλαν ειδοποιητήρια ακόμη και σε κατόχους ΙΧ που έχουν καταθέσει πινακίδες ή πουλήσει το όχημά τους

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μετά το αλαλούμ από τις διασταυρώσεις το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει πολύ σοβαρά να παγώσει τις διαδικασίες για έξι μήνες.

Στόχος είναι αφενός να δώσει τη δυνατότητα σε όσους έχουν ανασφάλιστα οχήματα να τα ασφαλίσουν και αφετέρου να διορθωθούν τα αρχεία μέσα από τα οποία προέκυψαν όλα αυτά τα προβλήματα.

Από τις διασταυρώσεις βρέθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο κάτοχοι ΙΧ με ανασφάλιστα οχήματα, ωστόσο πολλοί εξα αυτών είχαν καταθέσει τις πινακίδες ή ακόμη και πουλήσει το όχημά τους!

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top