Μαρίνα Βερνίκου: «Κάνω διαλειμματική νηστεία με 17 ώρες αφαγία»

«Γυμνάζομαι μόνο μισή ώρα κάθε μέρα»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τη Μαρίνα Βερνίκου «τσάκωσαν» οι τηλεοπτικές κάμερες και η δημοσιογράφος του Happy Day δήλωσε θαυμάστριά της, καθώς είναι πάντα τόσο «θεά και εντυπωσιακή».

Η Μαρίνα Βερνίκου, όταν ρωτήθηκε πόσο συχνά κάνει γυμναστική -γιατί σίγουρα για να έχει τέτοιο κορμί, κάνει- απάντησε αναπάντεχα. «Μισή ώρα τη μέρα κάνω» είπε.

βερνικου

Η Μαρίνα Βερνίκου έχει άψογες αναλογίες /Φωτογραφία ΝDP Photo Agency

Πρόσθεσε όμως ότι συνδυάζει διατροφή με γυμναστική και πολλές φορές κάνει διαλειμματική νηστεία με 16-17 ώρες αφαγία και αυτό βοηθά πολύ τον μεταβολισμό της.
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top