Σούπερ μάρκετ: Μείωση τιμής σε 2.000 κωδικούς προϊόντων από την 1η Μαρτίου

Φθηνότερα έως και 15% απορρυπαντικά, σαμπουάν, πάνες, καθαριστικά

Όσα είπε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, για τις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ από 1 Μαρτίου- βίντεο ΕΡΤ

Μειώσεις έως και 15% στις τιμές σε βασικές κατηγορίες προϊόντων στα σούπερ μάρκετ θα εφαρμοστούν από την Παρασκευή 1η Μαρτίου 2024 κι έπειτα, όπως επισήμανε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας. Ανάμεσα στα προϊόντα αυτά θα είναι οι βρεφικές πάνες, μία σειρά καταναλωτικών αγαθών, αλλά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής.

ΕΛΣΤΑΤ: Διψήφιες αυξήσεις σε φρούτα και λαχανικά- 67,4% πάνω το ελαιόλαδο

«Αναγνωρίζουμε όλοι ότι το πρώτο θέμα το οποίο αντιμετωπίζει η ελληνική οικογένεια είναι η ακρίβεια και γι’ αυτό το λόγο και βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να αντιμετωπιστεί αυτό το μεγάλο πρόβλημα. Γι’ αυτό και έχουμε πάρει μια σειρά μέτρα. Θα σας πω λοιπόν ότι έχουμε λάβει μέτρα τα οποία τονώνουν τον ανταγωνισμό, μέτρα τα οποία ελέγχουν το θέμα της αισχροκέρδειας, έχουμε διενεργήσει 25.000 ελέγχους και έχουμε επιβάλει πάνω από 12 εκατομμύρια πρόστιμα σε αυτούς οι οποίοι φάνηκε ότι παραβιάζουν το νόμο για την αθέμιτη κερδοφορία», είπε ο υπουργός στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ.

Βρεφικό γάλα: «Η τιμή του θα προσεγγίσει τον μέσο όρο της Ευρώπης»

Σχετικά με την τιμή στο βρεφικό γάλα, ο κ.Σκρέκας σημείωσε ότι η τιμή του, επίσης μετά την 1η Μαρτίου, θα προσεγγίσει το μέσο όρο της Ευρώπης.

«Βεβαίως έχουμε και τις παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου που παρατηρήσαμε στο βρεφικό γάλα, να είναι ακριβότερο απ’ ό, τι σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Και εκεί λοιπόν θα δούμε από 1η Μαρτίου και μετά, σε πολλά προϊόντα τα οποία είναι πρώτα σε κατανάλωση, οι τιμές τους να μειώνονται. Άρα πιστεύουμε ότι τα μέτρα που έχουμε λάβει μέχρι τώρα, σε συνδυασμό με τα μέτρα τα οποία έχουν εφαρμογή από 1η Μαρτίου, τελικά θα οδηγήσουν σε σταδιακή αποκλιμάκωση του πληθωρισμού», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Ο κ. Σκρέκας τόνισε ότι θα δημοσιοποιηθούν οι μειώσεις στις τιμές και στο βρεφικό γάλα και σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων, ώστε ο καταναλωτής να δει ποια ήταν η τιμή των προϊόντων αυτών πριν την εφαρμογή των μέτρων και μετά την εφαρμογή των μέτρων.

Μειωμένες τιμές σε περισσότερους από 2.000 κωδικούς

Ο κ. Σκρέκας τόνισε ότι τα στοιχεία για τον Φεβρουάριο, από πολύ μεγάλες αλυσίδες στην αγορά, δείχνουν ότι έχουμε μείωση των ανατιμήσεων σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο της τάξης του 80%. «Δηλαδή 8 στα 10 προϊόντα που πέρσι είχαν ανατιμηθεί, φέτος δεν έχουν ανατιμηθεί και μετά την 1η Μαρτίου περιμένουμε πάνω από 2.000 κωδικούς να μειώσουν την τιμή τους, όχι να σταθεροποιήσουν τις τιμές, αλλά αντίθετα να τις μειώσουν κιόλας», εξήγησε.

Tι αλλάζει στις προσφορές των σούπερ μάρκετ - Μέτρα για την ακρίβεια

Όπως είπε, πρόκειται για τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στις κατηγορίες: απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, προϊόντα προσωπικής υγιεινής, δηλαδή σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόπαστες και βρεφικές πάνες, καθώς και προϊόντα εμμήνου ρύσεως.

Σε όλες αυτές τις κατηγορίες οι μειώσεις που θα δούμε θα είναι μεγαλύτερες από το 10%. Θα είναι μόνιμες μειώσεις. Δεν είναι έκτακτα μέτρα

Ο υπουργός εξήγησε ότι στις νέες μειωμένες τιμές εφαρμόζονται και οι προωθητικές ενέργειες και τα εκπτωτικά κουπόνια και όλες οι εντός καταστήματος «ενέργειες καταναλωτή». 

«Τώρα πιστεύουμε ότι εξυγιαίνεται η αγορά, εξορθολογίζεται η εμπορική πρακτική και η εμπορική πολιτική των εταιρειών και τώρα πραγματικά θα δούμε χιλιάδες προϊόντα, πολυεθνικά προϊόντα κατά βάση, δηλαδή προϊόντα τα οποία πωλούνται ίδια ή περίπου ίδια και σε άλλες χώρες, θα τα δούμε να πωλούνται στην Ελλάδα σε χαμηλότερες τιμές», κατέληξε ο υπουργός.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top