Mε σταυροβελονάκι, παζλ και βαράκια περνούν οι Έλληνες την καραντίνα

Κορωνοϊός: Τι αγοράζουμε στο διαδίκτυο όταν «Μένουμε Σπίτι»

Δείτε τι είπε στο star.gr ο Γιώργος Μαυρομάτης ιδιοκτήτης του Ηobbylobby

Ο κορωνοϊός και η καραντίνα μπορεί να έκλεισαν τα φυσικά καταστήματα εκτόξευσαν όμως τις ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με έρευνα του GR.EC.A του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου η καταναλωτική δαπάνη στα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκε την εβδομάδα 30 Μαρτίου – 5 Απριλίου έως και 127% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, ενώ τον Μάρτιο εκατοντάδες κατηγορίες προϊόντων απογειώθηκαν. Χαρακτηριστικά οι πωλήσεις παζλ κατέγραψαν αύξηση 1.654%, οι web cameras με +1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772% σε σχέση με τον φετινό Φεβρουάριο.

Εξαντλήθηκαν τα παζλ

 «Δουλεύουμε μόνο ηλεκτρονικά καθώς σύμφωνα με τις νέες διατάξεις έχουν απαγορευτεί οι πωλήσεις από το φυσικό μας κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε παζλ, σε επιτραπέζια, γενικά σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την απασχόληση στο σπίτι και τις τελευταίες ημέρες ιδιαίτερα σε λαμπάδες και παιχνίδια σαν πακέτο δώρου για το Πάσχα», είπε στο star.gr η Φαίη Πανίδου.

Ακούστε τι είπε στο star.gr η ιδιοκτήτρια βιβλιοπωλείου στη Θεσσαλονίκη για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις

«Ειδικά τα παζλ έχουν εξαντληθεί. Ούτε στις εταιρείες που συνεργάζομαι υπάρχουν και αναμένουμε μέσα στην εβδομάδα γίνει εισαγωγή προκειμένου να προμηθευτούμε. Ο κόσμος ζητάει κυρίως παζλ ενηλίκων με πάνω από 1.000 κομμάτια, ενώ δεν έχουν προτιμήσεις ως προς το θέμα τους. Θέλουν απλά ένα παζλ προκειμένου να περάσουν την ώρα τους» είπε χαρακτηριστικά.

Πανελλαδικές: Ο κορωνοϊός μείωσε την ύλη και δίχασε τους υποψηφίους

Σε ό,τι έχει να κάνει με τη ζήτηση στα επιτραπέζια η κ. Πανίδου ανέφερε ότι ο κόσμος επιλέγει παιχνίδια που δύναται να καλύψουν αρκετές ηλικίες, ώστε να μπορούν να παίξουν τα παιδιά και οι γονείς μαζί. «Στο μεγαλύτερο ποσοστό οι καταναλωτές δεν ρωτούν την τιμή για τα προϊόντα, όχι γιατί δεν τους ενδιαφέρει, αλλά γιατί θέλουν οπωσδήποτε κάτι για να απασχοληθούν στο σπίτι», πρόσθεσε. 

Παράλληλα, η αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών έχει δημιουργήσει έμφραγμα στις παραδόσεις των προϊόντων. «Αν και εμείς δεν έχουμε πρόβλημα στις παραδόσεις, σαφώς ο όγκος αναμονής στις κούριερ είναι μεγάλος, καθώς οι παραγγελίες είναι πολύ αυξημένες αυτό το διάστημα λόγω και του Πάσχα», σημείωσε.

Παράδοση λαμπάδων... μετά το Πάσχα - «Κράσαραν» τα e-shops λόγω κορωνοϊού

 Την ίδια ώρα, στρώματα, βαράκια, είδη άρσης βαρών, αλλά και πιο μεγάλα αντικείμενα όπως αεροπερπατητές ή πιο εξειδικευμένα όπως είδη γιόγκα και μπάλες pilates έχουν γίνει ανάρπαστα μέσα στην καραντίνα.

 «Πρώτα σε προτιμήσεις έρχονται τα είδη γυμναστικής και τα αθλητικά είδη για την άσκηση στο σπίτι» είπε στο star.gr η Σοφία Σπύρου από το eshop 24mall.gr, ενώ ακολουθούν τα είδη γραφείου και οι καρέκλες για όσους δουλεύουν από το σπίτι και επιθυμούν να διαμορφώσουν ένα πιο άνετο επαγγελματικό περιβάλλον.

Ακούστε τι είπε στο star.gr η Σοφία Σπύρου για την προτίμηση των καταναλωτών στα είδη γυμναστικής και άθλησης για το σπίτι

Όπως ανέφερε οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έχουν απογειωθεί, ενώ κατά μέσο όρο εκτελούνται καθημερινά 90 με 100 παραγγελίες.«Οι καταναλωτές αγοράζουν τα πάντα, από το πιο φτηνό σχοινάκι γυμναστικής των 10 ευρώ, έως και ένα ελλειπτικό μηχάνημα με κόστος 700 ευρώ», εξήγησε η κ. Σπύρου.

Στο τραπέζι χειρόφρενο στα ΙΧ ανήμερα του Πάσχα

Μαλλιά κουβάρια …στο σπίτι μας

Αρκετά μεγάλη είναι και η αύξηση των πωλήσεων στα είδη ραπτικής και πλεξίματος. «Ό,τι σχετίζεται με χειροτεχνία έχει πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση αυτή την περίοδο. Δεχόμαστε πολλές παραγγελίες κυρίως τηλεφωνικά από κόσμο που θέλει να περάσει παραγωγικά τον χρόνο στο σπίτι του πλέκοντας, κεντώντας ή ράβοντας», είπε στο star.gr ο Γιώργος Μαυρομάτης ιδιοκτήτης του Ηobbylobby.

«Ζήτηση έχουν κλωστές και ύφασμα για κέντημα, καμβάδες εταμίν, λινά για τραπεζομάντιλα, κουρτίνες, σεμέν, βελόνες και νήματα πλεξίματος είτε ακριλικά είτε ολόμαλλα για να πλέξουν κουβερτούλες, πουλόβερ, γενικά να καλύψουν το χρόνο τους κάνοντας κάτι δημιουργικό», πρόσθεσε.


Οι τιμές ξεκινούν από τα 70 λεπτά του ευρώ όταν πρόκειται για κλωστές κεντήματος και ανεβαίνουν σταδιακά οι τιμές ανάλογα με το υλικό, στο 1,20 το ακριλικό νήμα που είναι για πλέξιμο, 2 ευρώ και ανεβαίνουμε. Κατά μέσο όρο η κάθε παραγγελία είναι στα 20 με 30 ευρώ, οπότε με τόσα χρήματα ολοκληρώνεται μία κατασκευή εξήγησε.

Κορωνοϊός: Η «Κοκκινοσκουφίτσα» μένει σπίτι και... στέλνει μηνύματα

Ερωτώμενος για το ποιοι είναι οι πελάτες του το τελευταίο διάστημα ο κ. Μαυρομάτης ανέφερε ότι πέρα από τα άτομα που έπλεκαν και πριν από την έναρξη της καραντίνας και συνεχίζουν τις κατασκευές τους, ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση καταγράφεται από όσους έπλεκαν ή κεντούσαν παλιότερα και τώρα σκέφτονται να ξαναρχίσουν το χόμπι τους.

Αναφορικά με το πόσο εύκολο είναι τελικά κάποιος να ξεκινήσει από το μηδέν αυτό το χόμπι, είπε ότι σε κάθε σπίτι συνήθως υπάρχει κάποιο άτομο μία γιαγιά ή η μαμά, που γνωρίζει και μπορεί να δείξει τα μυστικά του πλεξίματος, ενώ ταυτόχρονα στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετά βίντεο με οδηγίες ή σεμινάρια οn line από όπου μπορεί κάποιος να κατευθυνθεί, αν θέλει να μάθει να πλέκει. 

 


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top