Η Ελένη Μενεγάκη εμφανίστηκε στην εκπομπή του Κανάκη!

Η παρουσιάστρια βγήκε μέσω Skype από το σαλόνι του σπιτιού της sto Βινύλιο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μία απίστευτη έκπληξη για τα τηλεοπτικά δεδομένα έκανε η Ελένη Μενεγάκη! Tο βράδυ της Παρασκευής εμφανίστηκε στην εκπομπή του Αντώνη Κανάκη «Βινύλιο» του ΑΝΤ1.

Η παρουσιάστρια έκανε παρέμβαση για να πάρει και εκείνη θέση στο ξεχωριστό αφιέρωμα που ετοίμασε η εκπομπή για ξεχωριστές στιγμές της ελληνικής τηλεόρασης. Έτσι, μέσω skype, η Ελένη εμφανίστηκε από το σαλόνι του σπιτιού της στον αέρα του Βινυλίου και επέστρεψε με αυτό τον τρόπο στη συχνότητα του ΑΝΤ1.

Ελένη Μενεγάκη: Έτσι απάντησε στα κομπλιμέντα του Αντώνη Κανάκη

«Αλήθεια, γιατί είναι η πρώτη φορά που συναντιόμαστε στον τηλεοπτικό αέρα;» αναρωτήθηκε με νόημα η Ελένη Μενεγάκη.

«Εκείνα τα πρώτα χρόνια μου χρόνια στην τηλεόραση δεν τα έχω τόσο ξεκάθαρα στο μυαλό μου. Μόνο σαν αίσθηση, σαν συναισθήματα» παραδέχθηκε, επίσης, η παρουσιάστρια. «Την ώρα που μου δόθηκε η ευκαιρία να αλλάξω ζώνη, που ούτε το είχα σκεφτεί ούτε και θα το τολμούσα νομίζω πως ήταν η κατάλληλη στιγμή. Όταν μπήκα στη μεσημεριανή ζώνη είπα… εδώ είμαι. Δεν πρόκειται να πάω πιο κάτω».

Όταν ο Αντώνης Κανάκης, όμως, την ρώτησε για μια ενδεχόμενη μετακίνηση στην βραδινή ζώνη, έλαβε την εξής απάντηση: «Αντώνη, μου κάνεις πρόταση;» για να συμπληρώσει πως «το να εμφανιστώ κάπου βράδυ, μες στη σεζόν για μια φορά, ναι αλλά να αφήσω την μέρα και να πάω νύχτα… καταρχήν, πότε ρε παιδιά τώρα; Δεν το έκανα τόσα χρόνια».
Η Ελένη Μενεγάκη εμφανίστηκε στην εκπομπή του Κανάκη!

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top