Πώς θα λειτουργεί το κοινό τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο

Μπαίνει «φρένο» στην ταλαιπωρία

Δείτε το ρεπορτάζ του Γιώργου Βότσκαρη στο Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star

Με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών έρχεται ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο. Με αυτόν τον τρόπο, ο πολίτης δε θα χρειάζεται να επικοινωνεί από υπηρεσία σε υπηρεσία για να βγάλει άκρη, αλλά την υπόθεση του θα τη διαχειρίζεται συγκεκριμένος υπάλληλος.

«Ηλεκτρονικός... Γολγοθάς» για τα άτομα με αναπηρία

Να βάλει τέλος στην πολύωρη αναμονή στο τηλέφωνο και να εξυπηρετήσει το γρηγορότερο τον πολίτη θα έχει στόχο το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Δημοσίου.  

Χωρίς να ανατρέξει σε τηλεφωνικούς καταλόγους ή σε διάφορα τηλέφωνα, ο πολίτης θα καλεί έναν αριθμό που θα είναι κοινός για όλο το Δημόσιο, θα εξηγεί το πρόβλημά του και μετά θα προωθείται στην υπηρεσία που πρέπει να τον εξυπηρετήσει. Μάλιστα την υπόθεση θα την αναλαμβάνει ένας υπάλληλος μέχρι να αλοκληρωθεί.

Το έργο δημοπρατείται αυτήν την περίοδο από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και θα ξεκινήσει πιλοτικά στις αρχές του 2024. 

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top