Με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών έρχεται ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο. Με αυτόν τον τρόπο, ο πολίτης δε θα χρειάζεται να επικοινωνεί από υπηρεσία σε υπηρεσία για να βγάλει άκρη, αλλά την υπόθεση του θα τη διαχειρίζεται συγκεκριμένος υπάλληλος.
Να βάλει τέλος στην πολύωρη αναμονή στο τηλέφωνο και να εξυπηρετήσει το γρηγορότερο τον πολίτη θα έχει στόχο το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Δημοσίου.
Χωρίς να ανατρέξει σε τηλεφωνικούς καταλόγους ή σε διάφορα τηλέφωνα, ο πολίτης θα καλεί έναν αριθμό που θα είναι κοινός για όλο το Δημόσιο, θα εξηγεί το πρόβλημά του και μετά θα προωθείται στην υπηρεσία που πρέπει να τον εξυπηρετήσει. Μάλιστα την υπόθεση θα την αναλαμβάνει ένας υπάλληλος μέχρι να αλοκληρωθεί.
Το έργο δημοπρατείται αυτήν την περίοδο από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και θα ξεκινήσει πιλοτικά στις αρχές του 2024.
Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.