Σκέρτσος: Η εξομολόγηση για τον αδερφό του που «έφυγε» σε τροχαίο

«Και ξαφνικά τελεία… Έτσι απλά»

Τον φιλόδοξο στόχο για τη μείωση των νεκρών, αλλά και των σοβαρά τραυματιών, κατά 50% στους ελληνικούς δρόμους έχει το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια

Συγκλονιστική είναι η εξομολόγηση του Άκη Σκέρτσου για την απώλεια του αδερφού του, που έφυγε από τη ζωή σε τροχαίο δυστύχημα.

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, με αφορμή την παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας, το οποίο παρουσιάστηκε χθες, παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, προχώρησε σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση για την απώλεια που βίωσε, χάνοντας τον αδερφό του σε ηλικία 28 ετών.

Μητσοτάκης για Οδική Ασφάλεια: Παρεμβάσεις σε 7.000 «επικίνδυνα» σημεία

«Το 2001 ο αδερφός μου, 28 χρόνων τότε, σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα", αποκαλύπτει στην αρχή του άρθρου του προσθέτοντας ανατριχιαστικές λεπτομέρειες: "Ετοιμαζόταν να συγκατοικήσει με την κοπέλα του, είχε πάρει μόλις προαγωγή στη δουλειά του, ήταν η ψυχή της παρέας του με πολλούς και αγαπημένους φίλους», αναφέρει σε άρθρο του στη Lifo.

“Ήταν ένας καλόκαρδος, έξυπνος, γεμάτος χιούμορ και χαρά για ζωή νέος άνθρωπος. Όλα του πήγαιναν καλά και η ζωή ανοιγόταν μπροστά του με τις καλύτερες προοπτικές. Και ξαφνικά τελεία. Έτσι απλά», εξομολογείται.

«Η αγριότητα αυτής της απώλειας δεν περιγράφεται και θα ήθελα να μην τη ζήσει κανείς. Η τρύπα που ανοίγει στις ψυχές των οικογενειών που χάνουν συγγενείς σε τροχαία δυστυχήματα δεν κλείνει ποτέ. Μπορεί να σε διαλύσει. Απαιτεί μεγάλα ψυχικά αποθέματα για να συμφιλιωθείς μαζί της και να συνεχίσεις τη ζωή λειτουργικός. Όλοι γνωρίζουμε συζύγους, παιδιά, μανάδες και πατεράδες, αδέρφια, που μετά από τέτοια μοιραία γεγονότα κυκλοφορούν σαν φαντάσματα, σκιές του εαυτού τους, για το υπόλοιπο της ζωής τους», αναφέρει ο κ. Σκέρτσος.

Ο ίδιος στηλιτεύει το γεγονός ότι η Ελληνική Πολιτεία «ουδέποτε ασχολήθηκε σοβαρά και σε βάθος χρόνου με αυτή την πραγματική μάστιγα, που ταλαιπωρεί χιλιάδες οικογένειες».

Όπως τονίζει, η Ελλάδα ανήκει ακόμη στις 7 χώρες της ΕΕ των 27 με τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία.

«Σοκάρει το γεγονός ότι τα τροχαία συμβάντα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τα παιδιά και τους νέους από 5 έως 29 ετών, 2η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 5-14 ετών και 3η αιτία θανάτου για τις ηλικίες 30-44!», υπογραμμίζει ο κ. Σκέρτσος.

 «Κάτι δεν κάνουμε καλά», σημειώνει και καταλήγει: «Η δημιουργία μιας νέας κουλτούρας οδικής ασφάλειας είναι πάνω από όλα ζήτημα ενός νέου πολιτικού πολιτισμού που δίνει προτεραιότητα στα μικρά της καθημερινότητας που κρίνουν, τελικά, και τα μεγάλα της ζωής του καθενός μας».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top