Η επαναδιαπραγμάτευση… ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ! Το νέο αφήγημα ενόψει της ψήφισης των μέτρων

Από το Μέγαρο Μαξίμου εκτιμούν ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με την ψηφοφορία του πολυνομοσχεδίου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Την εκτίμηση ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου στις 18 Μαΐου εκφράζουν από το Μέγαρο Μαξίμου.

Την ίδια ώρα, πάντως, έχει ξεκινήσει ένα άλλο… αφήγημα προς τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ: ότι υπάρχει περίπτωση επαναδιαπραγμάτευσης των μέτρων του Μνημονίου το 2018.

Αυτό είπε τόσο ο υπουργός Εσωτερικών Πάνος Σκουρλέτης όσο και ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης.

Ωστόσο, από το Μέγαρο Μαξίμου δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, κρατώντας -τουλάχιστον επί του παρόντος- μικρό καλάθι.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top