Αυτή η αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος ξεπερνά κατά πολύ το μέσο ποσοστό αύξησης των 11 άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών στη λίστα του τρέχοντος έτους.
Η σημαντική αύξηση της αξίας της μάρκας της Kia κατά το παρελθόν έτος, μπορεί να αποδοθεί σε παράγοντες, όπως η συνεχής παρουσίαση νέων ή σημαντικά αναβαθμισμένων μοντέλων το 2013 και το 2014, καθώς επίσης και η συνεχιζόμενη εξάπλωση των δραστηριοτήτων marketing υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένης της φετινής χορηγίας του Παγκόσμιου Κυπέλλου στη Βραζιλία και του πρωταθλήματος τένις Australian Open.
Βαγγέλης Γκούμας
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.