Μπορεί οι Έλληνες μαθητές να τρώνε άσχημα αλλά κάνουν αρκετή σωματική άσκηση σύμφωνα με έρευνα καρδιολόγων της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Συγκεκριμένα, σχεδόν οι μισοί μαθητές και μαθήτριεςστην Ελλάδα έχουν χαμηλής ποιότητας διατροφή αλλά ασκούνται σε ικανοποιητικό βαθμό. Μόνο το 6% ακολουθεί την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή σε συνδυασμό με έντονη σωματική άσκηση.
Η μελέτη που συμπεριέλαβε περίπου 500 μαθητές ηλικίας 12-17 ταξινομήθηκαν σύμφωνα με τις διατροφικές τους συνήθειες σε κατηγορίες. Το 42% ακολουθούσαν πολύ χαμηλής ποιότητας διατροφικές συνήθειες αλλά το 93%ασκούνταν από μέτριο μέχρι έντονο βαθμό.
Χαρακτηριστικό είναι πως οι μαθητές με καλύτερη ποιότητα διατροφής δαπανούσαν σημαντικά λιγότερη ώρα μπροστά στην τηλεόραση και ήταν πιο πιστοί στη μεσογειακή διατροφή, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους που παρακολουθούσαν κατά μέσο όρο δυο ώρες την ημέρα τηλεόραση και ήταν λιγότερο πιστοί στη μεσογειακή διατροφή και στη σωματική άσκηση.
Η έρευνα έγινε με στόχο να προσδιοριστούν οι κατάλληλες παρεμβάσεις στη νεολαία, ώστε να μειωθούν οι κίνδυνοι για μακροπρόθεσμη καρδιαγγειακή νόσο.








