Οι Μεξικανοί γιόρτασαν τη "Μέρα των Νεκρών" στο Μουντιάλ

Ξεχύθηκαν μασκαρεμένοι στους δρόμους της Μόσχας

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τη "Μέρα των Νεκρών" γιόρτασαν οι Μεξικανοί που βρίσκονται στη Ρωσία για το Μουντιάλ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top