Άννα Μαρία Ηλιάδου: Δείτε τι έγραψε η νικήτρια του GNTM στο Instagram!

Το σχόλιο της Ηλιάνας Παπαγεωργίου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Δείτε τη στιγμή ανακοίνωσης των δύο νικητριών του GNTM

Μετά από μεγάλο διάστημα απουσίας από το Instagram, η Άννα Μαρία Ηλίαδου, η μια εκ των δυο νικητριών του GNTM, έκανε την πρώτη της ανάρτηση.

Το 18χρονο μοντέλο δημοσίευσε φωτογραφία από την πρώτη δοκιμασία του τελικού, γράφοντας στη λεζάντα: «Ενα ταξίδι γεμάτο ένταση και εμπειρίες μόλις τελείωσε και τελείωσε πολύ όμορφα! Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και την στήριξη που μου δώσατε. Τα καλύτερα έρχονταιιιιιιιιιιιιιιιι❤️».

GNTM-Άννα Μαρία: Εξηγεί γιατί έβαλε τα κλάματα όταν είδε τον σύντροφό της!

GNTM 2019: Οι πρώτες δηλώσεις της Κάτιας και της Άννας Μαρίας!

Άννα Μαρία Ηλιάδου: Δείτε τι έγραψε η νικήτρια του GNTM στο Instagram!

Τη φωτογραφία μάλιστα σχολίασε και η κριτής του παιχνιδιού, Ηλιάνα Παπαγεωργίου γράφοντας: «Κουκλάκι μας».

Σχόλιο δε γινόταν να μην κάνει και η φίλη της Κέισι Μίζιου, που βγήκε τρίτη στον μεγάλο τελικό. «Σου αξίζουν πολλά!» της έγραψε,

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top