ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ: αυτοκτόνησε στον Ερμή αποστολή της NASA!

Πέφτοντας πάνω στον πλανήτη, μας αποχαιρέτησε το «Messenger»-Πρώτη δημοσίευση:01/05/2015 00:18

ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ: αυτοκτόνησε στον Ερμή αποστολή της NASA!

​«Ήρθε η ώρα να πω αντίο σε όλους τους φίλους μου, την οικογένειά μου και την ομάδα υποστήριξης. Σε λίγο θα κάνω το τελευταίο μου ταξίδι»… Με αυτή τη φράση στο Twitter μας αποχαιρέτησε το διαστημικό σκάφος «Messenger», που ολοκλήρωσε την αποστολή του πέφτοντας πάνω στον Ερμή!

Όπως σας έχουμε ενημερώσει, η αποστολή της NASA έλαβε τέλος μετά από τέσσερα χρόνια, την τελευταία μέρα του Απρίλη, με συντριβή του «Messenger» κοντά στο βόρειο πόλο του Ερμή.

protis.jpg
(H πρώτη φωτογραφία που έστειλε το «Messenger» από τον πλανήτη)

Έχοντας εξαντλήσει τα καύσιμά του, το σκάφος των 513 κιλών έπεσε στην κοιλότητα του αρχαίου κρατήρα «Σαίξπηρ», έχοντας συμπληρώσει 3.922 ημέρες, 13 ώρες, 9 λεπτά και 53 δευτερόλεπτα αποστολής, εκ των οποίων οι 1.504 ημέρες σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη.

Λίγη ώρα μετά την… αυτοκτονία, δημοσιεύτηκε στο Ίντερνετ και η τελευταία φωτογραφία που τράβηξε το σκάφος, η πρώτη αποστολή που τέθηκε σε τροχιά γύρω από τον Ερμή και, μεταξύ άλλων, χαρτογράφησε για πρώτη φορά ολόκληρη την επιφάνειά του.

CD3O56bWEAE5z65.jpg
(H τελευταία φωτογραφία του σκάφους από τον Ερμή)

Αποτίνοντας φόρο τιμής στο «Messenger», η NASA δημοσιοποίησε ένα αποχαιρετιστήριο βίντεο, με εικόνες της επιφάνειας και animation του σκάφους, ενώ έγραψε στο Twitter: «εκ μέρους του “Messegner”, σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη. Θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε για τις σπουδαίες ανακαλύψεις. Θα μας λείψει!».

Δείτε στο βίντεο τον αποχαιρετισμό της NASA στο Messenger