Η εφετινή «Black Friday» αποδείχθηκε αισθητά πιο αδύναμη για το ελληνικό λιανεμπόριο, καθώς σχεδόν μία στις δύο επιχειρήσεις (48%) κατέγραψε χαμηλότερες πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη κάμψη στην αγορά. Παρά το γεγονός ότι για τις δύο στις τρεις επιχειρήσεις η πτώση δεν ξεπέρασε το 10%, η συνολική εικόνα ήταν απογοητευτική: το ποσοστό όσων δηλώνουν χαμηλή ικανοποίηση από τις επιδόσεις τους υπερδιπλασιάστηκε, αγγίζοντας το 38% έναντι 15% το 2024.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο dnews.gr