ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ:Ο Έλληνας «μάγος των πυροτεχνημάτων» και το «κορίτσι του ανέμου» σε ένα φαντασμαγορικό χορό βεγγαλικών

Τι δήλωσαν στο star.gr η Κατερίνα Σολδάτου και ο Παύλος Νάνος για το νέο και πολύ δύσκολο εγχείρημα τους

Ένα μοναδικό, άκρως θεαματκό και φαντασμαγορικό project ετοίμασαν «το κορίτσι του ανέμου», με τον «μάγο των πυροτεχνημάτων».

Στην Κατερίνα Σολδάτου αναφερόμαστε και στον Παύλο Νάνο, οι οποίοι ένωσαν τις δυνάμεις τους και την κατάρτιση τους –έκαστος στο είδος του-, με αποτέλεσμα να κατορθώσουν το αδύνατο, με στόχο αυτό να «ταξιδέψει» στο άμεσο μέλλον και στο εξωτερικό.

Όπου Κατερίνα Σολδάτου, βλέπε την εκπαιδεύτρια, χορογράφο και performer εναέριου χορού, που κρεμάστηκε από τα Μετέωρα και χόρεψε σε υψόμετρο 250 μέτρων, ενώ στη συνέχεια επισκέφτηκε και την γέφυρα της Τατάρνας όπου χόρεψε από ύψος 43 μέτρων.

 Όπου Παύλος Νάνος, τα λόγια είναι περιττά, καθώς πρόκειται για τον Έλληνα που φτιάχνει τα καλύτερα πυροτεχνήματα στον κόσμο, έχοντας κερδίσει την πρώτη θέση σε παγκόσμιους διαγωνισμούς πυροτεχνημάτων (το 2014, το 2015 και το 2016). Παράλληλα έχει προσφέρει την τεχνογνωσία του στους Ολυμπιακούς Αγώνες, και στην Εurovision, ενώ είναι "υπεύθυνος" κάθε χρόνο για την Αρμάτα στις Σπέτσες, το Πάσχα στην Κέρκυρα, τα Mad Video Music Awards, αλλά και τον 15Αύγουστο στην Πάρο, μετρώντας συνεργασίες με ξένους καλλιτέχνες μεγάλου βεληνεκούς, όπως η Jennifer Lopez, ο Dj Tiesto, οι AC/DC, και πολλοί άλλοι.

Και επειδή τόσο για την Κατερίνα όσο και για τον Παύλο, ισχύει αυτό που λέμε «η ισχύς εν τη ενώσει», μια τυχαία συνάντηση των δυο στο ΟΑΚΑ ήταν αρκετή για να δημιουργήσουν την εκπληκτική αυτή performance που θα δείτε στο video και που φυσικά μπορεί να φαίνεται εύκολη, αλλά στην πραγματικότητα ήταν αρκετά επικίνδυνη.

Μιλώντας στο star.gr, η performer εναέριου χορού, μας εξήγησε ότι «δεν θα εμπιστευόμουν αυτό να το κάνει ο οποιοσδήποτε άλλος. Αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και πιο επικίνδυνο από τα Μετέωρα».

Για ποιο λόγο όμως είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα; Ο ειδικός του είδους, Παύλος Νάνος, διευκρινίζει μιλώντας στο star.gr, πως «από τεχνικής άποψης το να μπορεί κάποιος άνθρωπος να τοποθετηθεί τόσο κοντά σε εφέ, θέλει μια μελέτη καταρχήν από την πλευρά μας. Δεν είναι κάτι που μπορείς να κάνεις τόσο εύκολα. Δηλαδή υπήρχαν συγκεκριμένες προδιαγραφές και στα υλικά που χρησιμοποιήσαμε και στις αποστάσεις που τηρήσαμε, ώστε και η Κατερίνα να είναι απόλυτα ασφαλής και να μπορέσει να βγει μέσα στο πλάνο ένα δείγμα του αποτελέσματος και της δουλειάς που μπορεί να γίνει μεταξύ μας».

Μάλιστα τόνισε πως «για να στηθεί όλο αυτό, χρειάζεται μια ομάδα καταρτισμένων ανθρώπων από όλες τις πλευρές, γιατί το κεντρικό θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι η Κατερίνα, αλλά η χορογραφία της ενορχηστρώνεται και πλαισιώνεται από ειδικά εφέ που πρέπει να μελετήσεις ακριβώς τι κινήσεις θα κάνουν, πώς θα τοποθετηθούνε, ποια χρονική στιγμή ακριβώς θα γίνει η έναρξη τους σε σχέση με την κίνηση της Κατερίνας ώστε να βγει ένα θεαματικό και εντυπωσιακό αποτέλεσμα ώστε να έχει ασφάλεια και για τους γύρω αλλά και για την Κατερίνα που είναι τόσο κοντά σε εφέ. Μιλάμε για εφέ που βγάζουν φλόγες, κάνουν εκρήξεις…»

Και αν νομίζετε πως τα είδατε όλα, να σας ενημερώσουμε πως οι δημιουργοί έχουν πολύ μεγαλύτερα και πιο φιλόδοξα σχέδια:

«Το video (δια χειρός Σπύρου Μπάντιου) είναι ένα δείγμα, μια ιδέα του τι μπορούμε να κάνουμε μαζί. Αυτό θέλουμε να το κάνουμε live μπροστά σε κοινό. Να γίνει μια ολοκληρωμένη χορογραφία που μαζί με την μουσική ο χορός να πλαισιώνεται από ειδικά εφέ.  Στόχος είναι αυτό να μπορεί να παρουσιαστεί σε διάφορους χώρους, είτε είναι κλειστοί είτε ανοιχτοί χώροι σε μεγαλύτερη κλίμακα» δηλώνει ο Παύλος Νάνος, με την Κατερίνα Σολδάτου να προσθέτει:

«Το μότο μας είναι το “creating dreams” θεματολογία άγρυπνων ονείρων που θα ταξιδέψει τον θεατή από την πραγματικότητα σε έναν μαγικό κόσμο. Στόχος αυτό είναι να ταξιδέψει στο εξωτερικό, έχοντας δημιουργηθεί από ανθρώπους που είναι στην Ελλάδα».

 

Ρεπορτάζ: Χριστίνα Βεργιώτη
E-mail: chvergioti@star.gr

 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top