Ασκήσεις για κορμί-λαμπάδα έδειξε στους αναγνώστες του star.gr η Μαριλίνα Βακονδίου. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η γυμνάστρια, αυτό που θα χρειαστούμε είναι μόνο ένα λάστιχο.

1η Άσκηση : "Προτάσεις Ώμων"

(Κρατάς ισορροπία πάνω στο bossu, και με τα λάστιχά τραβάς μέχρι το ύψος που βρίσκονται οι ώμοι σου.

2η 'Ασκηση : "Απαγωγές Ώμων"


(Στην ίδια θέση που βρίσκεσαι στο bossu, αφού έχεις ενεργοποιήσει την κοιλιά σου και με τα πόδια σου βρεις ισορροπία, τραβάς τα λάστιχα προς τα πάνω και πλάι)

3η 'Ασκηση : "Άσκηση για Πλάτη"


(Κρατάς το λάστιχο μπροστά, στο ύψος του στήθους, και τεντώνεις το λάστιχο όσο περισσότερο μπορείς)


(Στην συνέχεια φέρνεις τα χέρια σου πίσω μέχρι εκεί που νιώθεις αντίσταση)

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)