Σωματική άσκηση: Ο απόλυτος σύμμαχός σας στην ευζωία

Πολύτιμες συμβουλές από τον personal trainer Δημήτρη Ορφανάκο

Η άσκηση δεν αφορά μόνο στη φυσική μας κατάσταση και τη μυϊκή μας μάζα. Σίγουρα, η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει τη σωματική μας υγεία, όμως, για τους περισσότερους ανθρώπους αυτό δεν αποτελεί το μοναδικό κίνητρο για να προπονηθούν.

Δημήτρης Ορφανάκος: «Δώσε χρόνο στο σώμα σου και αγάπησέ το»

Οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά το κάνουν επειδή νιώθουν ευεξία. Νιώθουν ότι έχουν περισσότερη ενέργεια, κοιμούνται καλύτερα τη νύχτα, έχουν καλύτερη μνήμη και νιώθουν πιο ήρεμοι και αισιόδοξοι για τον εαυτό τους και τις ζωές τους. Η τακτική άσκηση έχει θετική επίδραση στην κατάθλιψη, στο άγχος κ.λ.π., ενώ ανακουφίζει από το στρες και ενισχύει τη συνολική διάθεση. Δεν είναι ανάγκη να είστε φανατικοί οπαδοί της γυμναστικής για να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα, ακόμη και η μέτρια άσκηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά.

Κίνητρο και άσκηση: Δύο έννοιες αλληλένδετες!

Το κίνητρο αποτελεί το σημαντικότερο «εργαλείο» -και ώθηση- για να κάνει κάποιος οποιαδήποτε νέα αρχή και ουσιαστικό ξεκίνημα στη ζωή του. Στο παραπάνω βίντεο, αποκλειστική δημιουργία του φωτογράφου Πέτρου Αμπατζόγλου για όλους τους αναγνώστες του Star.gr, ο personal trainer και ιδιοκτήτης του Jo Fitness labΔημήτρης Ορφανάκος, δείχνει πώς είναι η καθημερινότητα ενός ανθρώπου που αγαπά το fitness.

Μας επισημαίνει, επίσης, πόση μεγάλη αξία έχουν το κίνητρο, η επιμονή, το πάθος και ο στόχος σε όλους εκείνους που αγαπούν και σέβονται το σώμα και την υγεία τους και στοχεύουν στην καθημερινή ευεξία, εσωτερική γαλήνη, δύναμη και ισορροπία.

Πολλοί είναι εκείνοι που ξεκινούν ένα πρόγραμμα γυμναστικής γεμάτοι αποφασιστικότητα και ενθουσιασμό. Δυστυχώς, όμως, πολύ συχνά, λίγες ημέρες μετά, ο μεγάλος ενθουσιασμός εξασθενεί σιγά σιγά και πιέζετε τον εαυτό σας να ακολουθήσει το όποιο πρόγραμμά εκγύμνασης. Είναι σημαντικό, λοιπόν, να βρείτε έναν τρόπο που θα σας κρατήσει το ενδιαφέρον και το αρχικό σας κίνητρο για άσκηση.

 

Τρόποι που συμβάλλουν στο να αποκτήσετε το κατάλληλο κίνητρο

Βρείτε ένα πρότυπο: Ποιο είναι το άτομο που έχει το πολυπόθητο σώμα που επιθυμείτε να αποκτήσετε; Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει κάποιο πρότυπο με δυνατή προσωπικότητα που να αξίζει τον θαυμασμό σας – όχι κάποιον ο οποίος έχει ανθυγιεινές διατροφικές και προπονητικές συνήθειες. 

Καίμε το περιττό λίπος σε είκοσι λεπτά, με 8 καταπληκτικές ασκήσεις!

Θέστε μικρούς στόχους: Εάν έχετε βάλει τον πήχη πολύ ψηλά, θέτοντας στόχους που είναι πάρα πολύ δύσκολο να επιτευχθούν, το πιο πιθανό είναι να απογοητευτείτε. Είναι προτιμότερο να βάλετε στόχους που μπορείτε εύκολα να πετύχετε, δουλεύοντας σιγά σιγά προς μεγαλύτερους στόχους.

Επιβραβεύστε τον εαυτό σας: Καθορίζοντας στόχους είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ενισχύσετε το κίνητρό σας για άσκηση. Μη διστάσετε να προσφέρετε στον εαυτό σας ανταμοιβές για κάθε επίτευγμά σας. Αποφύγετε, όμως, να ανταμείψετε τον εαυτό σας με φαγητό, σε περίπτωση που γυμνάζεστε για απώλεια βάρους.

Βρείτε έναν fitness partner: Έχοντας παρέα για κοινή προπόνηση, κάνει την άσκηση πολύ πιο διασκεδαστική και αρκετά πιο αποτελεσματική. Ένας φίλος, επίσης, μπορεί να σας ενθαρρύνει αλλά και να σας βοηθήσει με τις επαναλήψεις των σετ σας. Εάν δεν έχετε κάποιο δικό σας άτομο που να ενδιαφέρεται για γυμναστική, τότε επιλέξτε τον ιδανικό personal trainer για εσάς, ο οποίος θα σας δώσει την επιπλέον ώθηση που χρειάζεστε.

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Διασκεδάστε το: Η άσκηση δεν είναι απαραίτητο να είναι βαρετή ή επαναλαμβανόμενη. Εάν δε σας εκφράζει η ρουτίνα εκγύμνασής σας, αλλάξτε την και κάντε την πιο συναρπαστική. Συνεχίστε να δοκιμάζετε νέες ασκήσεις, έως ότου βρείτε κάτι το οποίο σας ευχαριστεί.

Βάλτε ποικιλία στο πρόγραμμά σας: Οτιδήποτε κι αν κάνετε καθημερινά και σε μεγάλη συχνότητα θα καταντήσει βαρετό, όσο μεγάλο και αν είναι το κίνητρό σας για επιτυχία. Βρείτε διάφορα είδη ασκήσεων που μπορείτε να απολαύσετε, ώστε να διαφοροποιείτε το πρόγραμμά σας. 

Έξι κορυφαίες ασκήσεις για γυναίκες που αναδεικνύουν τους γλουτούς

Δεν είναι δύσκολο να διατηρήσετε τα κίνητρά σας εάν προσεγγίσετε το πρόγραμμα άσκησής σας με ανοιχτό μυαλό. Προσπαθήστε να είστε ευέλικτοι και ευχαριστηθείτε αυτό που κάνετε. Στο τέλος, θα συνειδητοποιήσετε ότι απολαμβάνετε τη γυμναστική και θα ανυπομονείτε για την επόμενή σας εξάσκηση.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε, άλλωστε, ότι η άσκηση βοηθά στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και του άγχους, μειώνει σημαντικά το στρες, αυξάνει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση, συμβάλλει στον ποιοτικότερο ύπνο, ενώ ενισχύει τη νοημοσύνη, την εκμάθηση και την ενίσχυση της μνήμης. Τέλος, η άσκηση ενισχύει τη δημιουργικότητα και την πνευματική απόδοση. Έτσι, εάν έχετε ανάγκη την έμπνευση, σπουδαίες ιδέες μπορεί να σας έρθουν στο μυαλό όταν περπατάτε ή τρέχετε.

Οι καλύτερες ασκήσεις, για να απογειώσετε τους τρικεφάλους σας!

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

T R U E S T R E N G T H __________________________________________________ Δώσε χρόνο στο σώμα σου και αγάπησε το, γιατί είτε σου αρέσει είτε όχι είσαι υποχρεωμένος να περάσεις την υπόλοιπη ζωή σου σε αυτό. Όπως τόσο καιρό έτρωγες και έβαλες όλα αυτά τα κιλά πάνω σου με μεγάλο ποσοστό λίπους μην περιμένεις να τα χάσεις σε ένα ή δύο μήνες. Όταν αφήνεις το σώμα σου σε αφήνει και αυτό. Μην καταφεύγεις σε εφήμερες "δόξες" γεμάτες μελλοντικές παρενέργειες (που εννοείται ότι δε θα συμβεί σε εσένα 😂), δεν υπάρχει εύκολος τρόπος δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο, υπάρχει μόνο σκληρή δουλειά και καλή διατροφή. Και όχι δεν υπάρχει το δεν εχω χρήματα για διατροφή και χρόνο για μαγείρεμα. Μπορείς να κανεις τέλεια διατροφή πολύ φθηνά και μπορεις να αφιερώσεις 2 ώρες απο την Κυριακή σου να μαγειρέψεις τα μεταπροπονητικά σου γεύματα για όλη τη βδομάδα. Όλα τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες. Δώσε χρόνο στο σώμα σου και αυτό θα σε ανταμείψει. Τίποτα δεν είναι αδύνατο με υπομονή και σκληρή δουλειά.💪😁 __________________________________________________ "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength." Arnold Schwarzenegger __________________________________________________ 📷 click by @p.ampatzoglou __________________________________________________ #fitspo #fitfam #gymlife #nopainnogain #fitlife #getstrong #workout #fitnessmodel #seenonmyrun #gains #strengthtraining #physiquefreak #fitness #bodybuilding #yoga #crossfit #fitfluential #greece #greek #instarunners #gym #athens

A post shared by Jo Orfanakos (@jo__orf) on

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top