Πώς να χάσετε τις θερμίδες του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού

Πρόγραμμα χρειάζεται!

γλυκό

Τα Χριστούγεννα πέρασαν αλλά εκτός από ευχάριστες αναμνήσεις, μάς άφησαν και περιττές θερμίδες και ίσως να «τσιμπήσαμε» και ένα – δύο κιλάκια. Μην πανικοβάλεστε όμως! Θα επανέλθετε στο κανονικό σας βάρος, μόλις μπείτε ξανά στο πρόγραμμά σας.

Τρεις τέλειες vegan συνταγές για τα Χριστούγεννα!

Πώς να φτιάξετε την τέλεια βασιλόπιτα

Ως τότε, προσαρμόστε το πρόγραμμα γυμναστικής σας. Αν δεν έχετε πολύ χρόνο τώρα, λόγω των ημερών, είκοσι λεπτά κυκλικής προπόνησης στο γυμναστήριο σας, jogging ή ποδήλατο στο εξοχικό μέρος όπου πιθανότατα να βρίσκεστε, είναι αρκετά για να σας κρατήσουν σε καλή φόρμα.

Φωτο αρχείου/ Unsplash

Ακόμα, μπορείτε να κάνετε τα ψώνια σας περπατώντας, αφήνοντας το αυτοκίνητο στο σπίτι. Έτσι, θα κρατήσετε την καρδιά σας δραστήρια και θ’ αφήσετε αρκετές θερμίδες στον δρόμο.

Επίσης, μία βόλτα με την παρέα σας μετά το γιορτινό τραπέζι επιβάλλεται! Ο καθαρός αέρας θα κάνει σίγουρα καλύτερη τη διάθεσή μας, ενώ το περπάτημα θα βοηθήσει στην χώνεψη μας και θα μας απαλλάξει από αρκετές θερμίδες. 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top