Από τον Ιούνιο του 2025 σχεδιάζεται να ξεκινήσει η λειτουργία των «Φορολογικών ΚΕΠ». Οι πολίτες δε θα είναι πλέον υποχρεωμένοι να μεταβαίνουν στις κατά τόπους ΔΟΥ για απλές φορολογικές απορίες ή να πληρώνουν επαγγελματίες για ζητήματα που μπορεί να λυθούν άμεσα και εύκολα.
Ουσιαστικά θα είναι helpdesk, όπου κάθε φορολογούμενος θα μπορεί να παίρνει σαφείς οδηγίες και βοήθεια για καθημερινά φορολογικά θέματα, όπως είναι η συμπλήρωση δηλώσεων, η παρακολούθηση εκκρεμών αιτήσεων, κ.α.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της ΑΑΔΕ το νέο σύστημα θα προσφέρει:
Κληρονομιές: Η ΑΑΔΕ θα ειδοποιεί αυτόματα για φορολογικές υποχρεώσεις
- Σύγχρονους, φιλικούς και εργονομικά σχεδιασμένους χώρους που θα κάνουν πιο άνετη και εύκολη την προσωπική εξυπηρέτηση.
- Ειδικά σχεδιασμένα σημεία εξυπηρέτησης για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ηλικιωμένους, ΑμεΑ και πολίτες με ειδικές ανάγκες.
- Info points νέας τεχνολογίας, όπου οι πολίτες θα μπορούν γρήγορα και εύκολα να βρίσκουν απαντήσεις στις βασικές τους απορίες, χωρίς να περιμένουν στην ουρά.
- Πλήρη εκπαίδευση των υπαλλήλων ώστε να μπορούν να επιλύουν επιτόπου τα προβλήματα των φορολογούμενων.
- Ενσωμάτωση προηγμένων ψηφιακών εργαλείων για την παρακολούθηση των αιτημάτων, ώστε κάθε πολίτης να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την εξέλιξη του αιτήματός του.
Πέρα από τη λειτουργική αναβάθμιση, η ΑΑΔΕ έχει ως στόχο και τη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πολίτες.
Οι υπάλληλοι που θα στελεχώνουν τα νέα γραφεία εξυπηρέτησης θα είναι εκπαιδευμένοι να επικοινωνούν κατανοητά και να παρέχουν ξεκάθαρες οδηγίες.
Η εκπαίδευσή τους θα περιλαμβάνει θέματα δεοντολογίας, επικοινωνίας και χειρισμού δύσκολων καταστάσεων, ώστε να παρέχουν λύσεις και όχι να δημιουργούν επιπλέον ερωτήματα ή εκνευρισμό.