Πέντε tips που θα σε ομορφύνουν

Καλό είναι να τις έχεις υιοθετήσει μέχρι τα 30 σου

tips ομορφιάς

Σε μία κομβική ηλικία, όπως αυτή των τριάντα, είναι καλό να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με την οργάνωση της ζωής σου. Αυτό δε σημαίνει όμως απαραίτητα πίεση και άγχος.

Πέντε tips για να φας το πιο νόστιμο καρπούζι

Μελλοντικά, θα κατανοήσεις ότι αυτή η κίνηση αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμη καθώς θα είσαι σε θέση να βρίσκεις τρόπους οι οποίοι θα σε βοηθούν να διαχειρίζεσαι και να διανείμεις το χρόνο σου αποτελεσματικά και το πιο σημαντικό, χωρίς συμβιβασμούς. 

Πέντε ασκήσεις μέσα στο νερό για άψογο σώμα όλο το καλοκαίρι!

Αποτοξίνωση

Ο σημερινός τρόπος ζωής επιτάσσει να φροντίζεις ώστε να έχεις καλή υγεία. Γι’ αυτό άφησε στην άκρη τις μεταμεσονύχτιες πίτσες που απολάμβανες χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος στα είκοσι και ακολούθησε μία πιο υγιεινή διατροφή. Αναζήτησε κατάλληλες τροφές για την επιδερμίδα, βιολογικά λαχανικά και φρούτα, καρπούς πλούσιους σε μαγνήσιο και super foods που κάνουν το δέρμα πιο υγιές και λαμπερό. Το να αποτοξινωθείς από τροφές που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στο πεπτικό και ανοσοποιητικό σύστημα είναι το μεγαλύτερο δώρο για τον οργανισμό σου.

Δίαιτα anti-stress

Η δίαιτα και η διατροφή ασκούν μία πολύ έντονη επίδραση στα επίπεδα άγχους. Πράγματι το υπερβολικό άγχος είναι βασική αιτία πολλών ασθενειών καθώς και των πρώτων σημαδιών γήρανσης. Σε περίπτωση που ανά διαστήματα κυριεύεσαι από έντονο άγχος μπορείς να ακολουθήσεις μία δίαιτα anti – stress. Κατανάλωσε δηλαδή αντιφλεγμονώδεις τροφές όπως μαύρη σοκολάτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, λιναρόσπορο, φρούτα όπως μήλα, κεράσια, και ανανά, αμύγδαλα καθώς και λιπαρά ψάρια όπως σολομό ή σαρδέλα.


Περιποίηση δέρματος

Όσο χρόνο και χρήματα αφιερώνεις στα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιείς για το δέρμα σου, πρέπει να γνωρίζεις ότι η συνολική υγεία του, συμπεριλαμβανομένων των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, οφείλεται ως ένα μεγάλο βαθμό στη διατροφή. Ρύθμισε τις διατροφικές σου συνήθειες βάση σωστών τροφών όπως άγρια χόρτα, πράσινο τσάι, σολομό για το απαραίτητο Ω3 και φυσικά μεγάλες ποσότητες νερού καθημερινώς. Επίσης τροφές που περιέχουν βιταμίνη C όπως το ακτινίδιο, η παπάγια καθώς και οι κόκκινες πιπεριές βοηθούν στην παραγωγή κολλαγόνου, ένα στοιχείο που αναστέλλει την εμφάνιση ρυτίδων. 

Αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής θα θες να ξεκινήσεις από αύριο

Γυμναστική

Καθώς οι περισσότερες δουλειές γραφείου είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την καθιστική ζωή, προσπάθησε να βρίσκεις λίγο χρόνο ώστε να κάνεις τη γυμναστική που χρειάζεται. Μπορείς να γραφτείς σε ένα μάθημα yoga ή να παρακολουθήσεις μαθήματα aerobic. Ακόμα και αν δεν βρίσκεις χρόνο ούτε γι’ αυτό, αρκεί μισή ώρα περπάτημα καθημερινά, έστω για να ξεπιαστείς. 

Τα μυστικά για να χάσεις κιλά

Γεύμα

Το να τρως ”στο πόδι” ή στον δρόμο πριν πας για δουλειά, είναι κάτι το οποίο μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό σου. Τέτοιου είδους συνήθειες αυξάνουν τα επίπεδα του στρες και είναι πολύ πιθανό να καταναλώσεις κάτι πολύ πρόχειρο το οποίο να μην έχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Αφιέρωσε λίγο χρόνο από την προηγούμενη ημέρα και μαγείρεψε το δικό σου φαγητό ή κάνε μία έρευνα ως προς τα υγιεινά street food μαγαζιά για τις ημέρες που δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή: mylife.com.cy 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top