Διατροφή στις μέρες του κορωνοιού: Πέντε tips για να μην πάρουμε βάρος

Πώς μπορούμε, όμως, να μειώσουμε το «τσιμπολόγημα»

Μεσογειακή διατροφή

«Μένουμε σπίτι», είναι το σύνθημα της καμπάνιας του υπουργείου Υγείας που στόχο έχει τον περιορισμό της επιδημίας του κορωνοϊού.

Πώς μπορούμε, όμως, να μειώσουμε το «τσιμπολόγημα» και να μην πάρουμε βάρος τις μέρες αυτές;

Φυσικά όπλα κατά του κορωνοϊού

Η νηστεία παχαίνει: Μύθοι και αλήθειες

H διαιτολόγος - διατροφολόγος Θέλεια Βασιλαντωνάκη μας δίνει 5 tips για να πετύχουμε τον στόχο μας.

1.    Κάνουμε το μενού της εβδομάδας.

Δημιουργώντας το εβδομαδιαίο μενού θα πρέπει να ακολουθήσουμε το μεσογειακό πρότυπο που θέλει:

1-2 φορές/βδομάδα κοτόπουλο

2-3 φορές/ βδομάδα όσπρια 

1 φορά/βδομάδα ψάρι ή και θαλασσινά

1 φορά/βδομάδα κόκκινο κρέας 

1 φορά/βδομάδα λαδερά

2.    Δεν παραλείπουμε το πρωινό γεύμα.

Το πρωινό πρέπει να είναι θρεπτικό και πλούσιο για να μας κρατήσει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα και έτσι να αποφύγουμε το «τσιμπολόγημα».

3.    Πίνουμε αρκετό νερό.

Πολύ συχνά η δίψα μεταφράζεται σε πείνα με αποτέλεσμα να τρώμε επειδή διψάμε και όχι επειδή πεινάμε. 

4.    Συνοδεύουμε με σαλάτες.

Πάντα συνοδεύουμε το γεύμα μας με σαλάτα, καθώς αφενός μας προσφέρουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και αφετέρου λόγω των φυτικών ινών μας προκαλούν κορεσμό.

5.    Δημιουργήστε ένα έντυπο ή ηλεκτρονικό ημερολόγιο για να φτιάξετε ένα καθημερινό πλάνο.

Παραδείγματος χάριν, να κάνουμε 30’ γυμναστική, να καταναλώνουμε 2 νέα φρούτα ή να οργανώσω την ντουλάπα μου.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top