ΝΕΑ στοιχεία για το Boeing που εξαφανίστηκε στον Ινδικό: έκλεισε το οξυγόνο ο πιλότος;

Εμπειρογνώμονας αναφέρει πως εκείνος έριξε το αεροπλάνο στη θάλασσα

ΝΕΑ στοιχεία για το Boeing που εξαφανίστηκε στον Ινδικό: έκλεισε το οξυγόνο ο πιλότος;

​Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας, για το Boeing της Malaisia Airlines που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου στον Ινδικό Ωκεανό!

1408050376972_wps_10_MH370_graphic_jpg.jpg
Ο Εβαν Γουίλσον, εμπειρογνώμονας και επικεφαλής της Kiwi Airlines θεωρεί ως αποκλειστικό υπεύθυνο για την τραγωδία τον πιλότο της μοιραίας πτήσης MH370 Ζαχάρι Αχμάντ Σαχ!

Σύμφωνα με την εκδοχή του, ο πιλότος έκανε αποστολή αυτοκτονίας, κλείνοντας την παροχή του οξυγόνου τόσο στον εαυτό του όσο και στους επιβάτες.

Μάλιστα, ο Γουίλσον επιμένει ότι έχουν καταγραφεί άλλες πέντε τέτοιες περιπτώσεις αυτοκτονίας.

Σύμφωνα με τη θεωρία του, ο πιλότος κλείδωσε έξω από το κόκπιτ τον συγκυβερνήτη, προκάλεσε αποσυμπίεση της καμπίνας και έκλεισε όλα τα κανάλια επικοινωνίας πριν αλλάξει την πορεία του αεροσκάφους.

1408049300555_wps_3_Deputy_Prime_Minister_War.jpg
Έχοντας εξετάσει όλες τις πιθανότητες, ο Γουίλσον επιμένει ότι ο 53χρονος Ζαχάρι είναι υπεύθυνος για το θάνατο των 227 επιβατών και των 12 μελών του πληρώματος που επέβαιναν στη μοιραία πτήση.

malaysia_pilot-660.jpg
Ακόμα ο εμπειρογνώμονας μιλώντας στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, πιστεύει ότι ο πιλότος είχε ψυχολογικά προβλήματα.

Αν και οι μάσκες οξυγόνου θα έπεφταν αυτόματα πάνω από τους επιβάτες, τα αποθέματα θα αρκούσαν μόνο για 20 λεπτά. Όσοι δεν μπορούσαν να βάλουν τη μάσκα, όπως για παράδειγμα όσοι κοιμούνταν εκείνη τη στιγμή, θα λιποθυμούσαν μέσα σε λίγα λεπτά.

Τα αποθέματα οξυγόνου για το πλήρωμα επαρκούν μόνο λίγο περισσότερο, αλλά όλοι θα έπεφταν σε κώμα και θα πέθαιναν μετά από λίγο, μετατρέποντας το Boeing σε αεροσκάφος-φάντασμα, σύμφωνα με αυτή την εκδοχή.

Μετά από αυτό, ο Αχμάντ Σαχ, θα είχε φροντίσει να κρατήσει λίγο περισσότερο- πιθανότατα εισπνέοντας οξυγόνο από τη δική του συσκευή- φροντίζοντας ότι το αεροσκάφος θα εξαφανιστεί από τα ραντάρ προκειμένου να εκτελέσει το πλάνο του, καταλήγει ο Γουίλσον.

Ο εμπειρογνώμονας σημειώνει ότι ο πιλότος άλλαξε 8 φορές πορεία, πριν ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο και στο τέλος πραγματοποίησε ελεγχόμενη βουτιά στη θάλασσα, κάτι που θα εξηγούσε γιατί δεν βρέθηκαν συντρίμμια, καθώς το Boeing θα βυθιζόταν ολόκληρο σε αυτή την περίπτωση.

article-2728954-20A1584400000578-232_634x801.jpg
Όλη αυτή η θεωρία είναι αποτέλεσμα της πρώτης ανεξάρτητης έρευνας για την τραγωδία, αν και ο Γουίλσον δεν έχει καταφέρει να αποδείξει τα συμπεράσματά του.

Μία πρόσφατη αναφορά από το Γραφείο Ασφαλών Μετακινήσεων της Αυστραλίας ανέφερε επίσης ως πιθανή αιτία θανάτου των επιβαινόντων την υποξία, ενώ και για τις αρχές της Μαλαισίας ο πιλότος είναι ο βασικός ύποπτος!

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top