Έναν τρόπο για να γυμναζόμαστε σε όποιο σημείο κι αν βρισκόμαστε μας δείχνει η Μαριλίνα Βακονδίου. Προσπάθησε να πραγματοποιήσεις την προπόνηση αυτή κάνοντας την κάθε άσκηση 1 λεπτό ακριβώς.

 

1η Άσκηση : "Κάμψη δικεφάλου με λάστιχο"

Λυγίζεις γόνατα, ενεργοποιείς την κοιλιά σου, έξω το στήθος και ξεκινάς κάμψη δικεφάλου.

2η 'Ασκηση : "Ώμοι"

 Λυγίζεις λίγο τα γόνατα, ενεργοποιείς την κοιλιά σου, έξω το στήθος και κάνεις το λάστιχο χιαστί.

Φέρνεις το λάστιχο στο ύψος των ώμων.

3η 'Ασκηση : "Ισομετρική άσκηση για τετρακέφαλο"

 Δουλεύεις ισορροπία στο ένα πόδι, το οποίο πρέπει να είναι λίγο λυγισμένο. Βάζεις τα χέρια πίσω από τον αυχένα και τεντώνεις το πόδι σου ισομετρικά.

 

4η 'Ασκηση : "Αερόβιο για όλο το σώμα"

Λυγίζεις τα πόδια σου και κάνεις αερόβια άσκηση, δουλεύεις έκρηξη και τα χέρια και τα πόδια σου εναλλάξ.

Tags: