Tips για να μην πεινάσεις, όταν κάνεις δίαιτα

Τι πρέπει να κάνεις για να μην υποκύπτεις σε πειρασμούς

Δίαιτα

Aν αποφάσισες να ακολουθήσεις μια δίαιτα, ευελπιστούμε με τη συμβολή ενός εγκεκριμένου διατολόγου/διατροφολόγου, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να λιμοκτονήσεις. Γι΄αυτό, δες το μυστικό για να μην πεινάς όλη την ώρα.

Επίλεξε φυτικές ίνες

Πέρα από τα πολλαπλά οφέλη για την υγεία, οι φυτικές ίνες προάγουν και το αίσθημα κορεσμού, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό σε μια δίαιτα απώλειας βάρους. Έτσι, η αντικατάσταση των επεξεργασμένων δημητριακών από τα αντίστοιχα ολικής άλεσης προϊόντα, καθώς και η κατανάλωση πλούσιων πηγών φυτικών ινών όπως τα λαχανικά και τα φρούτα σε κάθε γεύμα της ημέρας, θα σε βοηθήσει να αισθάνεσαι χορτάτη, ακόμη και με μικρότερη ποσότητα.

Κατανάλωσε επαρκείς ποσότητες νερού και υγρών

Πολλές φορές είναι πιθανό το αίσθημα της δίψας να συγχέεται με αυτό της πείνας, οδηγώντας σε κατανάλωση φαγητού, σε περιπτώσεις που απλά ένα ποτήρι νερό θα ήταν αρκετό. Συνεπώς, φρόντισε για τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού κατά τη διάρκεια της μέρας, μέσα από επαρκή πρόσληψη νερού και υγρών συνολικά.

Τι πρέπει να κάνεις για να μην ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες

Να θυμάσαι επίσης ότι τροφές με υψηλό περιεχόμενο σε πρωτεΐνη προκαλούν ευκολότερο κορεσμό, οπότε και καλύτερο έλεγχο του σωματικού μας βάρους. Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι οι πρωτεΐνες έχουν σχετικά αργό ρυθμό γαστρικής κένωσης, δηλαδή η πέψη τους γίνεται πιο αργά, με αποτέλεσμα να «μένουν» για περισσότερη ώρα στο στομάχι μας.

Άρχισες τη γυμναστική; Τα λάθη που δεν πρέπει να κάνεις

Παράλληλα, δεν προκαλούν αύξηση του σακχάρου, ενώ όταν καταναλώνονται με κάποιο τρόφιμο που περιέχει υδατάνθρακες, όπως τα δημητριακά, το ψωμί, το ρύζι, τα μακαρόνια κ.ά., περιορίζουν τις απότομες αυξομειώσεις του σακχάρου, με αποτέλεσμα να μην πεινάμε ή τουλάχιστον να πεινάμε λιγότερο. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη είναι κυρίως ζωικής προέλευσης όπως το κρέας, το ψάρι και τα θαλασσινά, τα πουλερικά, το αβγό, το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι. Από το φυτικό βασίλειο, αξιοσημείωτες πηγές πρωτεΐνης είναι τα μανιτάρια, οι ξηροί καρποί, τα όσπρια και η σόγια.

Πηγή: mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top