Πρωϊνό: Νόστιμες τροφές που όμως κάνουν πολύ κακό στην υγεία

Ελλατώστε την κατανάλωσή τους

πρωϊνό

Μπορεί το πρωινό να είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως θα πρέπει ανεξέλεγκτα να τρώτε ό, τι σας κατέβει.

Μπορεί να είστε λάτρεις των αλλαντικών ωστόσο δε θα πρέπει να τα καταναλώνετε καθημερινά καθώς εκτός το ότι σας φορτώνουν με περιττές θερμίδες, η υπερκατανάλωσή τους έχει συνδεθεί με την υψηλή αρτηριακή πίεση και τα καρδιαγγειακά προβλήματα.

Θέλεις να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου; Τι τροφές να επιλέξεις

Αν πάλι είστε του γλυκού, ξεχάστε ντόνατς, τα μάφινς και έτοιμα γλυκά καθώς αυξάνουν το σάκχαρο του αίματος και μελλοντικά δημιουργούν πολλαπλά προβλήματα υγείας.

Έχετε πεσμένο σίδηρο αλλά δεν τρώτε κρέας; Τι να κάνετε

Επίσης ξεχάστε και τα δημητριακά με ζάχαρη αλλά και τα γιαούρτια με γλυκαντικές ουσίες. Τα δημητριακά είναι υδατάνθρακας που ανεβάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και όταν αυτό πέσει νιώθουμε εξουθενωμένοι και χωρίς καθόλου ενέργεια.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top